Afbeeldingenset mist "nl" taalvariabelen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Sgt_Vermeulen_Philip

Afbeeldingenset mist "nl" taalvariabelen

Bericht door Sgt_Vermeulen_Philip » 17 aug 2009, 16:31

• Adres van je forum: http://www.familievermeulen.be/phpbbEvent. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? na vetraling van eng naar Nl
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? enkel Nederlands geinstalleerd
    Wat is het probleem?
..Ik krijg in beheerderlog een masse meldingen van Afbeeldingenset mist "nl" taalvariabelen
» prosilver

Ook kan ik geen edit knop meer vinden in een reeds geplaatste topic ... ik heb ook de indruk dat ik meer mis boveneaan de tekstvlakken
Laatst gewijzigd door Sgt_Vermeulen_Philip op 17 aug 2009, 16:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Dmeijer13

Re: Afbeeldingenset mist "nl" taalvariabelen

Bericht door Dmeijer13 » 17 aug 2009, 16:40

Ga naar de map van je imageset van jouw stijl, en verander de naam van EN naar nl
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Sgt_Vermeulen_Philip

Re: Afbeeldingenset mist "nl" taalvariabelen

Bericht door Sgt_Vermeulen_Philip » 17 aug 2009, 16:52

Splashing Mudkip schreef:Ga naar de map van je imageset van jouw stijl, en verander de naam van EN naar nl
Bedankt ik heb naast de map EN ook de map NL gezet uit de installatiemap lokaal en alle knoppen lijken terug beschikbaar.

Gesloten