Wat is een goede Massa mail HTLM mod?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Wat is een goede Massa mail HTLM mod?
Beste forumleden,
Ik ben aan het denken over een massa mail HTLM MOD. Nu wilde ik weten welke jullie aanraden en welke het beste werkt en ook stabiel is. Als ik deze zou instaleren vehoogd het dan het veiligheid risico?
Hopelijk weet iemand iets meer
Met vriendelijke groet David
P.s. Ik heb nog de versie 3.0.4. Me aan vraag voor de update is aangenomen. Deze wordt als goed is binnenkort uitgevoerd.
Ik ben aan het denken over een massa mail HTLM MOD. Nu wilde ik weten welke jullie aanraden en welke het beste werkt en ook stabiel is. Als ik deze zou instaleren vehoogd het dan het veiligheid risico?
Hopelijk weet iemand iets meer
Met vriendelijke groet David
P.s. Ik heb nog de versie 3.0.4. Me aan vraag voor de update is aangenomen. Deze wordt als goed is binnenkort uitgevoerd.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Wat is een goede Massa mail HTLM mod?
Oke dankje wel. Maar staat BETA niet voor dat het een proef versie is? Of is hij al volledig uitgewerkt?
Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk!!
Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk!!
Beta betekend inderdaad dat hij nog niet helemaal af is. Hij staat ook nog in het "MODs in development" forum. Maar je kan hem al wel gewoon gebruiken. Er zit gewoon een install bestand bij net als bij de wel gevalideerde MODs.
Je kan hem dus gewoon downloaden en gebruiken
Je kan hem dus gewoon downloaden en gebruiken

Jeroen
Hoe weet je dat een niet gevalideerd MOD veilig is? Mischien dat ik wat mis hoor...Pietje15 schreef:Daarvoor is dit een goede MOD: [BETA] Mass e-mail HTML.
Werkt prima,en waarschijnlijk veilig
Heb hem op mijn testforum ook geïnstalleerd gehad, en er is nooit wat fout gegaan.
Ik zeg niet dat hij 100% veilig is want dat weet ik gewoon niet, maar volgens mij is er niks mis mee
Ik zeg niet dat hij 100% veilig is want dat weet ik gewoon niet, maar volgens mij is er niks mis mee

Laatst gewijzigd door Jeroen op 17 jul 2009, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Als je niet weet of hij hij veilig is moet je dus niet zeggen dat hij veilig is
. MODs in dev zijn niet gecontroleerd op security, en moet je gewoon niet live gebruiken tenzij je weet wat je doet.
EDIT: en om dat nog maar bij te staan, ik open de eerste de beste file, en vind een SQL injection in de eerste 15 regels.

EDIT: en om dat nog maar bij te staan, ik open de eerste de beste file, en vind een SQL injection in de eerste 15 regels.
-
Sorry hoor, maar user input direct in je query injecteren op een van de eerste regels van je codePietje15 schreef:Werkt prima, en er is niks mis met de veiligheid

Ik heb niet verder gekeken maar over het algemeen zijn dat soort fouten een indicatie van de beveiligings kennis van de schrijven en wil ik niet eens weten hoe de rest d'r uit ziet.
Proud member of the phpBB 

Oke, aan de andere reactie's te zien kan ik er dus beter niet aan beginnen. Ik zal voorlopig nog wel even wachten.. voor ik er aan begin! Wellicht dat de MOD verder wordt uitgebouwd en er een goede gekeurde mod van gemaakt wordt(A)
Bedankt
Bedankt