Bericht verplaatsen naar een BESTAAND onderwerp mogelijk?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Bericht verplaatsen naar een BESTAAND onderwerp mogelijk?
Hallo,
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Ik wil graag berichten van het ene bestaande naar het andere bestaande onderwerp verplaatsen
Het is wel mogelijk met een phpbb-forum berichten te verplaatsen van het ene onderwerp naar een nieuw aan te maken onderwerp. Dmv de splitsingsfunctie.
Maar is het ook mogelijk berichten te verplaatsen van het ene onderwerp naar een ander, al BESTAAND onderwerp?
Met het gratis forum van forumforfree kan dit volgens mij niet.
Graag jullie antwoord.
Alvast bedankt.
Modereter
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Ik wil graag berichten van het ene bestaande naar het andere bestaande onderwerp verplaatsen
Het is wel mogelijk met een phpbb-forum berichten te verplaatsen van het ene onderwerp naar een nieuw aan te maken onderwerp. Dmv de splitsingsfunctie.
Maar is het ook mogelijk berichten te verplaatsen van het ene onderwerp naar een ander, al BESTAAND onderwerp?
Met het gratis forum van forumforfree kan dit volgens mij niet.
Graag jullie antwoord.
Alvast bedankt.
Modereter
Re: Bericht verplaatsen naar een BESTAAND onderwerp mogelijk?
Verplaatst naar support forum
- FreakyBlue
- Contacteer:
Lees deze post eens door --> word je daar wijzer van?
viewtopic.php?f=40&t=48794&start=0&hili ... amenvoegen
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Dat gaat over berichten samenvoegen.FreakyBlue schreef:Lees deze post eens door --> word je daar wijzer van?
Dus, helaas: neen.

Dat is toch hetgeen je wilt? 

- Ga naar het topic waarin het bericht staat dat je wil verplaatsen
- Klik op de link naar het moderatorpaneel
- Daar zie je bijna bovenaan een kopje "Onderwerp samenvoegen". Vul daar het ID in van het onderwerp waar het bericht heen moet. Eventueel kun je daar ook een onderwerp selecteren.
- Daaronder zie je de berichtenlijst van het onderwerp waar het te verplaatsen bericht in staat. Vink daar de berichten aan die je wil verplaatsen.
- Selecteer in de dropdown bij actie selecteren "berichten samenvoegen" en klik op bevestig.
In ons forum staat nergens in het moderatie- noch adminpaneel : 'Onderwerp samenvoegen'.Ger schreef:Beetje onduidelijk misschien ivm de termen die gebruikt worden, want je voegt geen berichten samen maar verplaatst de berichten naar een ander onderwerp.
- Ga naar het topic waarin het bericht staat dat je wil verplaatsen
- Klik op de link naar het moderatorpaneel
- Daar zie je bijna bovenaan een kopje "Onderwerp samenvoegen". Vul daar het ID in van het onderwerp waar het bericht heen moet. Eventueel kun je daar ook een onderwerp selecteren.
- Daaronder zie je de berichtenlijst van het onderwerp waar het te verplaatsen bericht in staat. Vink daar de berichten aan die je wil verplaatsen.
- Selecteer in de dropdown bij actie selecteren "berichten samenvoegen" en klik op bevestig.
Wat ik ook aanklik.
Ik vrees dat wij een heel uitgeklede en oude versie hebben.
Het is van forumforfree.
Het forum is: http://www.forumforfree.com/index.php?m ... nieuwekerk
Je maakt gebruik van phpBB2 en deze word sinds 1 Januari 2009 niet meer ondersteunt. De enige hulp die we je nog kunnen bieden met betrekking tot dit is het overstappen naar phpBB3, hiervoor mag je dan een nieuw onderwerp openen. Hierbij sluit ik deze.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!