vraagje over permissies aanpassen van een lid en emailadres

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
justme_linnie

vraagje over permissies aanpassen van een lid en emailadres

Bericht door justme_linnie » 05 mei 2009, 08:45

Hoiii

Ik zou graag willen weten of je van een lid van je forum hem of haar een bv moderator kan maken van 1 forum.
Dus dat diegene 1 forum onderwerp kan beheren maar niet bij de rest van de forums kan komen?

Wij hebben op het forum dat eerst de berichten goedgekeurd worden of dat diegene vrijstelling krijgt dat haar berichten door gelaten worden voor 1 forum zonder goedkeuring.

Als dit mogelijk is hoe doe ik dat?

En ik heb een nieuw email adres een ander mail adres dan dat ik heb opgegeven met de installatie van me forum en met het registreren hier op dit forum. Moet ik dit nog ergens wijzigen zoja waar?

Groetjes Linda

TF_Team

Re: vraagje over permissies aanpassen van een lid en emailadres

Bericht door TF_Team » 05 mei 2009, 10:35

hey ja linda dat gaat

je gaat als volgt te werk
Beheerderspaneel
-Premissies-
Forum gebaseerde permissies linker menu standaard
Forum moderators : dan zie je een ganse lijst staan van je forum selecteer daar war je hem wil als moderator wil je hem bv van een categorie met meerder dingen is selecteer je die wil je gewoon 1 topic bv
dan selecteer je de naam van de topic je klikt dan op bevestig.
dan zie je 4 vakken 2 links 2 rechts
Je pakt links dus onder dan zoek lid dan krijg je alle leden dan klik je in de lijst op de persoon die je wil
en dan voeg premissie toe

dan kun je hem of haar ook nog een beperking geven van de premisie of algemeen en dat is het

hopenlijk heb ik het wat duidelijk uitgelegd ik ben gene kenner lol

justme_linnie

Bericht door justme_linnie » 05 mei 2009, 19:51

Hoiii

Je hebt het helemaal goed uitgelegd! :D

Dank je wel!!
Klopte precies zoals je het beschreven had.

Kan iemand mij verder nog helpen met het aanpassen van me mail adres?

Linda

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 05 mei 2009, 20:04

Je moet dit wijzigen in je eigen profiel voor als mensen je een e-mail willen sturen.
Gebruikerspaneel, Profiel, Wijzig registratiedetails

En ook in je Beheerderspaneel, voor e-mails die automatisch door het forum worden verstuurd.
Beheerderspaneel, Instellingen e-mails, Contact e-mailadres/Antwoord e-mailadres
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten