Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 04 mei 2009, 19:40
hallo,
ik zou graag mijn site logo willen aanpassen. nu weet ik hoe dat moet alleen wil een grote afbeelding niet lukken. de afbeelding in de bijlage wil ik in mijn header plaatsen alleen dan wat aangepast in grootte nog of niet maar, dat zie ik dan nog wel. wat nu mijn probleem is, is dat deze header zich verkleint tot het originele phpbb logo. weet iemand hoe ik dit kan aanpassen en waar? alvast bedankt!
mauser

..
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 05 mei 2009, 16:59
ja idd, lui van me geweest

heb alleen wel een nieuw probleem erbij gekregen

maar bedankt!
viewtopic.php?f=40&t=50462
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 05 mei 2009, 21:59
goed, ik zou zweren dat ik hier nog een bericht had geplaatst maar goed. mijn sitelogo zorgde er voor dat mijn headerbar aan de onderkant de oorspronkelijke kleur terugkreeg en ik wist niet hoe je die moest veranderen. mocht er iemand zijn die hetzelfde heeft... die verander je door
/* Round cornered boxes and backgrounds
---------------------------------------- */
.headerbar {
background-color: #237f6e;
die aan te passen in colours.css.