forum terug gezet naar 3.0.0

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jochem25

forum terug gezet naar 3.0.0

Bericht door jochem25 » 19 apr 2009, 12:30

• Adres van je forum: http://www.cafedekunst.nl
    Event. modificaties op je forum: evil quick reply
    Wanneer ontstond het probleem?na update naar 3.0.4. (full package
    phpBB versie: 3.0.4 / en nu dus weer 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?update
    Wat is het probleem?
vele, met name admin rechten en vaak opnieuw moeten inloggen

ik heb dermate veel problemen na een update, zodat ik het forum heb terug gezet naar versie 3.0.0
alleen de database is ook geupdate.
Ik merk geen problemen, maar kan ik later problemen krijgen als ik het forum geupdate heb?

..
Laatst gewijzigd door jochem25 op 19 apr 2009, 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Erik Frèrejean

Re: forum terug gezet naar 3.0.0

Bericht door Erik Frèrejean » 19 apr 2009, 15:00

Dat ligt volledig aan de problemen die je gehad hebt. Geef wat meer informatie want met het gegeven dat je phpBB 3.0.4 hebt kunnen wij alleen maar gokken wat mogelijk het probleem zou kunnen zijn (en dat is een heel lange lijst ;)).
Proud member of the phpBB Afbeelding

jochem25

Re: forum terug gezet naar 3.0.0

Bericht door jochem25 » 19 apr 2009, 15:36

zie ook mijn vorige topic: viewtopic.php?f=40&t=50276
maar daar kwam nog bij
-dat gebruikers soms 2 keer moesten inloggen
-dat gebruikers bij posten nogmaals moesten inloggen
-ik kon automod niet meer installeren
-ik kon dus niets meer in het beheerspaneel (telkens moest ik opnieuw inloggen en was er niets gewijzigd)
-ik kon ook geen berichten van anderen verwijderen.
en al met al wou ik updaten vanwege de aanwas van (niet geactiveerde) spam-users.

Ik heb later trouwens stukje voor stukje van de gewijzigde files geüpload en het probleem ontstond met de folder "include" (maar daar zitten wel erg veel bestanden in om bestand voor bestand te proberen)

ik draai nu dus weer probleemloos op 3.0.0. (nadat ik had geupdate naar 3.0.4. incl de database) Ik heb mijn forum dus gedowngrade

Gesloten