Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
schoppenvrouw
Bericht
door schoppenvrouw » 12 apr 2009, 13:12
- Adres van je forum: http://schoppenvrouw.yourbb.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?geen probleem
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
geenprobleem, maar een vraagje.
Ik hoop dat dit topic hier goed staat.
Mijn vraag is deze: op veel fora zie je een protal voor je op het forum zelf komt. Een pagina met daarop wat informatie enzo over het forum. Is dat mogelijk op alle fora, ook van yourbb? En zo ja, hoe kan ik dat installeren?
Laatst gewijzigd door
Raimon op 12 apr 2009, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Portaal is een MOD , dus ja dan maar verplaatsen naar het correcte forum.
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 12 apr 2009, 13:21
Nee, je hebt geen filetoegang bij yourbb, en je kan dit dus niet installeren. Je zal, wanneer je dit wilt, je forum zdlf moeten installeren.
-
schoppenvrouw
Bericht
door schoppenvrouw » 12 apr 2009, 14:00
Dat lukt dus niet meer, dan zou ik het hele forum opnieuw moeten aanmaken en dan moeten de leden zich dus ook opnieuw aanmelden en alle rompslomp van dien.
Jammer.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 12 apr 2009, 14:08
schoppenvrouw schreef:Dat lukt dus niet meer, dan zou ik het hele forum opnieuw moeten aanmaken en dan moeten de leden zich dus ook opnieuw aanmelden en alle rompslomp van dien.
Jammer.
Dit hoeft niet als je via yourbb een back up van je files zou kunnen krijgen. Als je die kan krijgen kan je een nieuw eigen forum instaleren!! Hoe dat verder zit weet ik ook niet! Weet ook niet of yourbb back ups geeft!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
schoppenvrouw
Bericht
door schoppenvrouw » 12 apr 2009, 14:16
O, dat zou ik dan kunnen navragen. Ik weet niet of ze een backup geven. Ik weet wel dat ik er zelf geen kan maken bij hun.
Yourbb is aan de ene kant heel handig, ze doen alles voor je. Ik ben niet zo heel erg handig met computers dus ben ik wel blij dat ik me niet druk hoef te maken over het updaten van eht forum enzo, maar sommmige dingen vind ik wel erg jammer. Zo kan ik bijvoorbeeld geen andere smilies plaatsen dan die zij hebben uitgekozen en ik kan ook mijn avatargallerij niet aanpassen. Forumstijlen kan ik alleen maar combineren met elkaar (met een beetje geluk want dat werkt niet altijd) en geen nieuwe eigen dingen erbij maken.
-
Mid
Bericht
door Mid » 12 apr 2009, 15:08
Je kunt bij yourbb tegen betaling een backup van de database krijgen, maar die is dan sterk vervuild en niet zonder meer bruikbaar voor een eigen forum, aldus leert de ervaring.
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 12 apr 2009, 16:04
Mid schreef:Je kunt bij yourbb tegen betaling een backup van de database krijgen, maar die is dan sterk vervuild en niet zonder meer bruikbaar voor een eigen forum, aldus leert de ervaring.
huh? ik heb diverse malen een backup van een yourbb gewoon succes vol hersteld?
-
Pascal
-
Contacteer:
Bericht
door Pascal » 14 apr 2009, 17:16
Ze bedoeld eerder de opties die je niet meer kunt gebruiken dacht ik... (omdat er heel wat dingen uitgeschakeld is in het acp bijvoorbeeld).
maar met een beetje hulp kun je dit zo weer herstellen

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open
-
schoppenvrouw
Bericht
door schoppenvrouw » 16 apr 2009, 07:50
Nou ja, ik denk dat ik maar gewoon bij yourbb moet blijven. Ik ben zelf helemaal niet zo handig op computers en zo hoef ik geen lastige handelingen uit te voeren. Dus dan helaas maar geen portal.