- Adres van je forum: http://www.gymnasticsforum.be
Event. modificaties op je forum: portall, kalender, who was here, ...
Wanneer ontstond het probleem? pas opgemerkt
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? header gewijzigd en forum op vaste grote geplaatst
Wat is het probleem?
Hey,
Ik merk dat het knopje "Tekstkleur" niet (meer) werkt. In mijn acp kun je wel kleuren kiezen bvb in onderschrift, de BBCode voor kleur werkt ook nog in berichten. Maar zowel in het gebruikerspaneel als in het forum werkt de knop "Tekstkleur" niet meer.
Ik weet niet of ik hier best eens een code dump?
Alvast bedankt voor de hulp, Danny
Knopje Tekstkleur werkt niet meer?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Knopje Tekstkleur werkt niet meer?
Re: Knopje Tekstkleur werkt niet meer?
wat werkt er precies niet aan? Krijg je een foutmelding?
Heb je een testaccount op je forum?
Heb je een testaccount op je forum?
Hey Paul,
Er komt gewoon geen popup schermpje meer met de kleuren zoals vroeger. Ik heb het op firefox en IE geprobeerd.
(knip)
Alvast bedankt, Danny
Er komt gewoon geen popup schermpje meer met de kleuren zoals vroeger. Ik heb het op firefox en IE geprobeerd.
(knip)
Alvast bedankt, Danny

Laatst gewijzigd door danny1969 op 20 apr 2009, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Vervang dit in de overall_header.html:
met dit;
Code: Selecteer alles
<script type="text/javascript" src="../{T_TEMPLATE_PATH}/styleswitcher.js"></script>
<script type="text/javascript" src="../{T_TEMPLATE_PATH}/forum_fn.js"></script>
<link href="../{T_THEME_PATH}/print.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="print" title="printonly" />
<link href="{T_STYLESHEET_LINK}" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen, projection" />
<link href="../{T_THEME_PATH}/normal.css" rel="stylesheet" type="text/css" title="A" />
<link href="../{T_THEME_PATH}/medium.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" title="A+" />
<link href="../{T_THEME_PATH}/large.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" title="A++" />
<!-- IF S_CONTENT_DIRECTION eq 'rtl' -->
<link href="../{T_THEME_PATH}/bidi.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen, projection" />
<!-- ENDIF -->
Code: Selecteer alles
<script type="text/javascript" src="{T_TEMPLATE_PATH}/styleswitcher.js"></script>
<script type="text/javascript" src="{T_TEMPLATE_PATH}/forum_fn.js"></script>
<link href="{T_THEME_PATH}/print.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="print" title="printonly" />
<link href="{T_STYLESHEET_LINK}" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen, projection" />
<link href="{T_THEME_PATH}/normal.css" rel="stylesheet" type="text/css" title="A" />
<link href="{T_THEME_PATH}/medium.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" title="A+" />
<link href="{T_THEME_PATH}/large.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" title="A++" />
<!-- IF S_CONTENT_DIRECTION eq 'rtl' -->
<link href="{T_THEME_PATH}/bidi.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen, projection" />
<!-- ENDIF -->

Even nog een vraagje indien je er de tijd voor hebt kun jij of iemand anders even uitleggen waar de fout eigenlijk zit?
Ik merk dat overal
../
weggelaten is, dit komt volgens mij door de aanpassing van mijn forum naar vaste afmetingen? Of zit ik er helemaal naast, ben gewoon nieuwsgierig. Alvast bedankt voor de vlotte support, Danny

.. is de aanduiding om een niveau hoger te gaan in een directory-hierarchie. De aangepaste verwijzingen zijn verwijzingen naar JavaScript-bestanden die (o.a.) de popup voor tekstkleur aansturen. De verwijzing stond gewoon een niveau te laag te wijzen, het pad naar het bestand was niet juist. Waarom..? Als jij dat zelf hebt gedaan voor de aanwijzing voor vaste breedte, zoals je zelf zegt, is het daar dus mis gegaan, dan kloppen de instructies daarvan mogelijk niet helemaal.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Ik merk wel op dat die kleurtjes vroeger als popup kwamen en nu boven het berichtvak te zien zijn als je op de knop klikt, dus geen popup meer. Vind het eigenlijk beter zonder popup dus nogmaals bedankt