Ik zit met volgende vraag
Ik heb op het forum verschillende categoriën met daar in een indeling telkens
Voorbeeld
Hoofdmap naam Tuning projects
keuzes
-clean
-extreem
-streetstyle
Nu heb ik er Garage bij gezet
maar niemand kan er wat in posten buiten ik dan want ik ben mod
ze hebben gee premisie
Nu is mijn vraag wie kan me heel simpel eens uitleggen hoe ik alle leden premisie geef
Voor dingen te lezen in die afdeling dan en reacties te posten en onderwerpen in te geven
want ik geraak er niet echt aan uit met al die instellingen
Mijn gedacht is ik ga naar Premisies in beheerderspanneel
dan ga ik naar forum premisies,
dan krijg ik een gase lijst van forum ik klik dan vb op garage in de lijst bevestigen
En dan hoe gaat het verder ?
bij gebruikers staat niks
bij groepen staat-beheerders
-bots
-globale moderators
-gasten
-geregistreede gebruikers
-TF moderator
bij voeg groep toe staat
-Geregistreerde coppa gebruikers
-TF girls
-TF leden
of moet ik in deze afdeling niet zijn
Hoe stel ik premisie in
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- FreakyBlue
- Contacteer:
Re: Hoe stel ik premisie in dringend !
Het allermakkelijkste is de permissies kopiëren van een eerder forum.
Dat doe je wanneer een nieuw forum aanmaakt.
Stel je maakt het forum garage opnieuw aan. Selecteer dan in het aanmaakscherm de optie permissies kopiëren en selecteer een van de eerdere forums (waarin wel alles goed werkt, bijvoorbeeld 'clean'). Of wel hier:
Als je dat niet wilt ga je verder waar je was geëindigd. Selecteer een groep en stel per forum de permissies in. Je was er bijna 
Dat doe je wanneer een nieuw forum aanmaakt.
Stel je maakt het forum garage opnieuw aan. Selecteer dan in het aanmaakscherm de optie permissies kopiëren en selecteer een van de eerdere forums (waarin wel alles goed werkt, bijvoorbeeld 'clean'). Of wel hier:
Code: Selecteer alles
Kopieer permissies van:
Eens gecreëerd heeft het forum dezelfde permissies als die je geselecteerd hebt. Als er geen forum geselecteerd is, wordt het nieuwe forum niet zichtbaar totdat de permissies ingesteld zijn.

My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Re: Hoe stel ik premisie in
ik ben nu als volgt te werk gegaan
forums - forum beheer - een forum gepakt dan garage daar genomen wijzigen
dan ga ik naar plaats waar staat kopier de premissies van en ik kies het hoofdpunt van de groep gewoon tuning car projects en bevestig
maar blijkbaar geraken ze er nog nie in
forums - forum beheer - een forum gepakt dan garage daar genomen wijzigen
dan ga ik naar plaats waar staat kopier de premissies van en ik kies het hoofdpunt van de groep gewoon tuning car projects en bevestig
maar blijkbaar geraken ze er nog nie in

Re: Hoe stel ik premisie in
niemand ? die me verder kan helpen