Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
MrMax
Bericht
door MrMax » 03 apr 2009, 19:07
Er is een handig iets om een extra pagina toe te voegen aan phpbb3...
nml
http://wiki.phpbb.nl/Pagina_toevoegen_(phpBB3)
Nu zou ik het liever zo zien dat alles in het php bestand staat. Daarmee is het dan niet meer style afhankelijk en je hoeft de pagina's niet meer in de stylemap te bewerken maar kan in de rootmap.
Maw: een .php bestand waarin de hele pagina komt te staan. Zonder verwijzen naar een .html pagina in de style map waar de inhoud van de pagina staat.
Hoop dat het duidelijk is wat de bedoeling is
iemand hier dat voormekaar kan krijgen?
-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 04 apr 2009, 18:08
Heel het templatesysteem van phpBB3 is gebouwd op de PHP in het PHP bestand en de HTML in het templatebestand, dan zal je alles moeten aanpassen en dat is een onmogelijke hoeveelheid werk, zeg maar gerust onmogelijk.
-
Pascal
-
Contacteer:
Bericht
door Pascal » 04 apr 2009, 20:27
Die tut in de wiki is de makkelijkste en simpelste weg, makkelijker kunnen we het niet maken

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open
-
MrMax
Bericht
door MrMax » 15 apr 2009, 07:53
jammer...
mn forum staat in een map (domein.nl/phpbbmap)
Nu wil in de toegevoegde pagina's graag in de rootmap van het domein hebben (domein.nl).
Wat moet ik daar voor aanpassen?
heb meerdere stylen... nu moet ik dus alles dubbel gaan wijzigen. Is het mogelijk dat het niet uitmaakt welke style een gebruiker heeft geselecteerd de toegevoegde pagina geladen word uit de standaard style?
-
MrMax
Bericht
door MrMax » 25 apr 2009, 11:05
MrMax schreef:jammer...
mn forum staat in een map (domein.nl/phpbbmap)
Nu wil in de toegevoegde pagina's graag in de rootmap van het domein hebben (domein.nl).
Wat moet ik daar voor aanpassen?
heb meerdere stylen... nu moet ik dus alles dubbel gaan wijzigen. Is het mogelijk dat het niet uitmaakt welke style een gebruiker heeft geselecteerd de toegevoegde pagina geladen word uit de standaard style?
iemand die hier een antwoord op heeft?
-
Tom V
-
Contacteer:
Bericht
door Tom V » 25 apr 2009, 12:07
Als ik het goed voor heb, moet je enkel $phpbb_root_path wijzigen naar './phpbbmap/' en dan zou alles nog moeten werken.
Als je links hebt staan in je pagina's moet je die wel wijzigen ...