Hallo,
ik heb sinds kort phpbb 3.0.4 geïnstalleerd op mijn server. Nu doe ik dat samen met nog een persoon, die dus de tweede beheerder is. Ik heb hem aangemerkt als eigenaar in zijn profiel, heb hem toegevoegd aan de groep beheerders én heb hem volledige permissies gegeven. Echter als ik zijn permissies test blijkt dat hij de permissies van een moderator heeft. Hoe kan dit?
Probleem met rechten 2e beheerder
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: Probleem met rechten 2e beheerder
Mensen die de Eigenaars status hebben, kunnen altijd in het Beheerderspaneel. Waarom hij moderatorrechten heeft? Misschien doordat die toegevoegd zijn aan de beheerdersgroep? Je kan checken waar het vandaan komt met de Permissie maskers.
Beheerderspaneel -> Permissies -> Bekijk globale moderatorpermissies
Beheerderspaneel -> Permissies -> Bekijk globale moderatorpermissies
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!