Hide (zonder BBcode)
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Hide (zonder BBcode)
Hallo,
Ik zoek een hide mod welke url's hide voor alle guests. Dit zonder gebruik te hoeven maken van een BBcode.
Ik zoek een hide mod welke url's hide voor alle guests. Dit zonder gebruik te hoeven maken van een BBcode.
-
Re: Hide (zonder BBcode)
Een snelle, vieze ongeteste MOD:
Open: styles/{jouw style}/template/bbcode.html; Vind:
Hier achter plaats:
Vind:
Hiervoor plaats:
Alhoewel dit alleen werkt voor links die binnen een bbcode zijn gebruikt
Open: styles/{jouw style}/template/bbcode.html; Vind:
Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN url -->
<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
<!-- END url -->
<!-- ENDIF -->
Proud member of the phpBB 

Ik zoek dus een "mod" die werkt voor álle links, ook links welke niet in een bbcode staan, anyone?
Hetzelfde trucje zou je dan moeten toepassen in
ZOEK
VERVANG DOOR
Dit zal alleen werken bij nieuwe posts of posts die je edit (want dan gaan ze opnieuw door de parser heen). Om het ook voor bestaande posts te laten werken heb je admin reparse BBcode nodig. Die link werkt momenteel niet omdat .com eruit ligt, maar dan heb je 'm vast. Lees dat topic dan wel even goed door voordat je 'm draait, want het is een Beta en er zijn nog wat problemen mee. Belangrijkste: magic urls die zijn ingekort omdat ze te lang zijn (en je dus iets krijgt als
includes/functions_content.php
, bij de magic_url functie. Eveneens ongetest:ZOEK
$html = "$whitespace<!-- $tag --><a$class href=\"$url\">$text</a><!-- $tag -->$append";
$html = "$whitespace<!-- $tag --><!-- IF S_USER_LOGGED_IN --><a$class href=\"$url\">$text</a><!-- ENDIF --><!-- $tag -->$append";
http://www.example.com/ex... ple.html
) worden dan overhoop gegooid en werken dan niet meer. Je zou de auteur kunnen vragen of hij daarvoor een oplossing heeft.