Een lijstje modificatie`s

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
webjoch

Een lijstje modificatie`s

Bericht door webjoch » 21 jan 2009, 19:14

Ik zou graag deze mods willen instaleren op mijn forum maar kan ze alleen niet vinden :(

- De mogelijkheid om postcount in en uit te schakelen voor forumdelen
- Als je een bericht verwijdert moet er komen te staan door wie het bericht verwijdert is en dat mods/admins de post kunnen herstellen. Ook moeten mods/admins een rede opgeven die er komt te staan.
- Alle topics die je verwijdert moeten in het prullebak forum komen
- ipv van [moderatorpaneel] moet er OOK het aantal reports bij staan.
- Wanneer je een user bant moet die user automatisch in de groep: verbande users komen.

Wie kan mij linkjes geven van deze MODs?

Jim
Contacteer:

Re: Een lijstje modificatie`s

Bericht door Jim » 22 jan 2009, 07:59

webjoch schreef:- De mogelijkheid om postcount in en uit te schakelen voor forumdelen
Kan standaard al in de permissies, daar heb je geen MOD voor nodig. Je kan voor bepaalde forums instellen dat de berichtenteller niet word verhoogd.
webjoch schreef:- Als je een bericht verwijdert moet er komen te staan door wie het bericht verwijdert is en dat mods/admins de post kunnen herstellen. Ook moeten mods/admins een rede opgeven die er komt te staan.
Soft Delete
webjoch schreef:- Alle topics die je verwijdert moeten in het prullebak forum komen
Prime Trash Bin
webjoch schreef:- ipv van [moderatorpaneel] moet er OOK het aantal reports bij staan.
Moderator Needed
webjoch schreef:- Wanneer je een user bant moet die user automatisch in de groep: verbande users komen.
Auto Groups
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

webjoch

Re: Een lijstje modificatie`s

Bericht door webjoch » 22 jan 2009, 12:16

Dankje :)

Plaats reactie