Witte pagina als ik een back-up maak!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
joept
Contacteer:

Witte pagina als ik een back-up maak!

Bericht door joept » 21 jan 2009, 09:42

• Adres van je forum: http://forum.myblogsite.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hoi,

Als ik een back-up maak van mijn forum, en ik zeg back-up opslaan en niet downloaden.
En vervolgens op bevestig klik, dan krijg ik een witte pagina te zien, in Mozilla Firefox.
en ik krijg een: "Pagina kan niet worden gevonden" in Internet Explorer 6.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Alvast bedankt voor de hulp!

Joep

EDIT:
Ik weet dat is een vrij algemene fout is. Ik heb de buffer van het forum geleegd, en ik heb gekeken in de error log. Maar daar staat niks in!
Ik hoop toch dat jullie mij kunnen helpen!
..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Witte pagina als ik een back-up maak!

Bericht door Paul » 21 jan 2009, 19:15

Gebruik phpmyadmin om backups te maken, en niet phpBB.

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 21 jan 2009, 19:43

Ik gebruik gewoon phpBB.
De back-ups worden wel gemaakt, daar bedoel ik mee ze komen in het lijstje te staan van een back-up terug zetten. Maar nu is het zo dat als ik een nieuwe back-up maak op deze manier, zie afbeelding.
afbeelding: http://myblogsite.nl/images/backup.png
En ik klik daarna op bevestig krijg ik een witte pagina
Afbeelding: http://myblogsite.nl/images/fout.png

P.S.
Ik heb een paar dagen geleden, een back-up terug gezet. Ik had namelijk een back-up script. Maar toen ik de back-up via phpmyadmin probeerde terug te zetten, ging het mis. Maar omdat ik er al een klein beetje op voorbereid was dat het mis zou gaan, had ik een back-up gemaakt via phpBB.
Daarom heb ik toen een nieuwe database gemaakt, en phpBB opnieuw geinstalleert. Vervolgens heb ik de back-up terug gezet. Maar nu blijkt opeens dat ik een witte pagina te zien krijg als ik een back-up maak. Dat is wel erg vervelend.

Joep

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 23 jan 2009, 08:38

Hoi,

Ik heb even in de error log van Mozilla Firefox, gekeken.
Ik denk dat het met de volgende ERROR te maken heeft:
Fout: uncaught exception: [Exception... "Unexpected error arg 0 [nsIDOMHTMLDivElement.parentNode]" nsresult: "0x8000ffff (NS_ERROR_UNEXPECTED)" location: "JS frame :: XPCSafeJSObjectWrapper.cpp :: anonymous :: line 445" data: no]

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 23 jan 2009, 09:01

Ik denk het niet ;). Dat is javascript en kan geen witte pagina geven. phpBB is forumsoftware, geen database beheer tool. Je moet iets gebruiken waarvoor het gemaakt is ;). Da thet toevallig wel een mogelijkheid ervoor heeft is iets anders. Als je een fatsoenlijke backup wilt moet je tenminste phpmyadmin gebruiken.

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 23 jan 2009, 14:35

Hoi,

De volgende keer doe ik het met phpMyAdmin. Maar dan moet ik wel eerst zorgen dat mijn forum het weer goed doet. Ik denk namelijk dat de pagina niet meer bestaat. In Mozilla Firefox krijg ik namelijk een witte pagina. Maar in Internet Explorer krijg ik de melding "Pagina kan niet worden gevonden"
Alleen hoe moet ik zo'n pagina dan toevoegen?
De URL is:
http://forum.myblogsite.nl/phpBB3/adm/i ... n=download
Wat mij verder is opgevallen is, dat als ik de back-up wil downloaden, dat phpBB dan op de zelfde pagina blijft staan.
Terwijl een vriend van mij dan een groene melding krijg met: Back-up Succesvol.
Alvast bedankt voor het antwoord!

Joep

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 24 jan 2009, 13:39

Hoi Paul,

Misschien kan ik je beter de inloggegevens sturen van mijn forum, dan kan je het zelf bekijken.

Gesloten