Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
The-Lion
Bericht
door The-Lion » 20 jan 2009, 16:01
- Adres van je forum: http://www.theyellowarmy.nl/forum
Event. modificaties op je forum: calendar mod
Wanneer ontstond het probleem? Na herstellen back-up
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Een back up terug gezet
Wat is het probleem?
Ik moest een oude back-up terugzetten om mijn oude thema css terug te krijgen. Mijn bedoeling was oude back-up terug zetten, css kopiëren, back-up van vandaag terugzetten. Maar na het terugzetten van de back-up van vandaag krijg ik deze foutmelding:
Code: Selecteer alles
Fatal error: Not able to open ./cache/data_global.php in /home/theyello/domains/theyellowarmy.nl/public_html/forum/includes/acm/acm_file.php on line 112
-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 20 jan 2009, 19:44
Zoek eens even in de supportforums. Deze vraag is iets dat we de laatste paar weken enorm veel gehad hebben en er zijn ook vele antwoorden al geplaatst. Het is soms een beetje verschillend wat voor jouw wel werkt er voor een ander niet, dus zoek maar eens even een paar oplossingen op.