taalpakket volledig installeren mislukt

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
a4513453

taalpakket volledig installeren mislukt

Bericht door a4513453 » 15 jan 2009, 20:59

• Adres van je forum: http://spelendehonden.nl/forum/phpBB3/
    Event. modificaties op je forum: weet ik niet
    Wanneer ontstond het probleem? Iedere keer als ik het forum via ftp over had gezet. Kreeg ik blanke pagina's. Daarna heb ik phpBB3 engels er op gezet, door de map phpBB3 te plaatsen in de map forum. Toen kreeg ik wel de mogelijkheid om het forum in te stellen. Ik was blij dat het forum nu goed functioneerde. Maar het is nu in het engels. Toen heb ik het nederlandse taal pakket geinstalleerd. Maar dat is iets niet goed gegaan, want niet alles word vertaalt.
    phpBB versie: 3.0.4
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Alleen wat instellingen, maar het is niet erg als het forum word gewist. Er zijn nog geen potentiele leden.
    Wat is het probleem? Het taalpakket uit de nederlandse phpBB3 installatie pakket heb ik geinstalleerd. Maar daar is iets mee mis gegaan.
Ik heb de engelse phpbb3 geinstalleerd, en daarna was ik blij dat het installeren van het forum is gelukt.
Toen zocht ik het nederlandse taal pakket. Die heb ik toen uit de nedelandse phpbb3 pakket gehaald.
En via ftp overgezet in de map voor het taalpakketten. Ingelogt op het forum heb ik op installeren geklikt.
Nu is nog niet alles automatisch vertaalt. Wat is nu het probleem?

grotevoet
Contacteer:

Re: taalpakket volledig installeren mislukt

Bericht door grotevoet » 15 jan 2009, 21:18

Heb je wel je profiel al aangepast zodat dat Nederlands gebruikt?

Marc
Afbeelding

Johan

Bericht door Johan » 15 jan 2009, 21:36

Je hebt het ook in het Beheerderspaneel geïnstalleerd, en alles op Nederlands standaard staan (Forum configuratie) en
grotevoet schreef:Heb je wel je profiel al aangepast zodat dat Nederlands gebruikt?
?

:D
Voormalig Support Teamlid

a4513453

Bericht door a4513453 » 15 jan 2009, 21:43

Daar wil ik graag antwoord op geven. Maar omdat ik de gebruikershandleiding en alles in het engels is.
Heb ik iets ingesteld waardoor ik een paar seconden na het inloggen, weer automatisch wordt uigelogd.

Mid

Bericht door Mid » 16 jan 2009, 00:17

a4513453 schreef:Heb ik iets ingesteld waardoor ik een paar seconden na het inloggen, weer automatisch wordt uigelogd.
Waarschijnlijk staan je cookie-instellingen niet goed, dus zet die hier maar even neer, zodat die een correctie kunnen krijgen.

Lucas

Bericht door Lucas » 16 jan 2009, 08:02

User Control Panel - Board Preferences - My Language op Nederlands

Gebruikers moeten het vaak zelf ook nog instellen.

Gesloten