Stijl updaten

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Dmeijer13

Stijl updaten

Bericht door Dmeijer13 » 27 dec 2008, 21:20

Hallo,

Ik wil een stijl updaten; Deathly Hallow

Het is een hele oude stijl zoals je ziet, het ziet er niet naar uit dat de maker het gaat updaten, maar wil hem wel gebruiken. Dus dna ga ik hem zelf maar updaten, gaat waarschijnlijk redelijk wat tijd inzitten, maar dat is niet waa rik het topic voor aanmaak.

Mijn vraag is of iemand mij kan linken naar betreffende topic(s) voor de wijzigingen die allemaal moet toe brengen. En moet ik vanaf deze versie steeds 1 versie hoger gaan, of kan ik in 1x die van 3.0.4 doen? nja, hoop dat iemand mij hiermee helpen kan. Het is niet iets waar ik normaal mee bezig ben.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Jim
Contacteer:

Re: Stijl updaten

Bericht door Jim » 28 dec 2008, 09:34

Je moet per versie gaan, vanaf RC7 gaat daar dus aardig wat tijd inzitten. Alle wijzigingen tot 3.0.3 staan in dit topic genoemd, voor de wijzigingen van 3.0.3 naar 3.0.4 kan je het "Code changes" pakket van phpBB.com downloaden.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 28 dec 2008, 15:02

Bedankt.

Ff vraag, is het niet mogelijk om gewoon de templates van een andere prosilver stijl die all 3.0.4 zijn erin te gooien? Dus alle edits doen behalve edits die om templates gaat?

Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 28 dec 2008, 15:10

Zou kunnen ja, maar dan loop je wel het risico dat de stijl auteur dingen heeft gedaan aan de templates, dat je die dan verwijderd ...
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 28 dec 2008, 15:11

Jim schreef:Zou kunnen ja, maar dan loop je wel het risico dat de stijl auteur dingen heeft gedaan aan de templates, dat je die dan verwijderd ...
Okay. Dan ga ik wle ff door op deze manier.

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 29 dec 2008, 16:31

Splashing Mudkip schreef:
Jim schreef:Zou kunnen ja, maar dan loop je wel het risico dat de stijl auteur dingen heeft gedaan aan de templates, dat je die dan verwijderd ...
Okay. Dan ga ik wle ff door op deze manier.
Nog een vraag ff;

Ik moet bij theme bijv. iets toevoegen, maar het geen waa rik anar zoeken moet staat er wel 2/3x in, dus hoe weet ik nou bij welk stukje ik moet toevoegem? In een template had ik ook zoiets of moet ik dan gewoon kijken of de hele zin overeen komt en bij het eerste toevoegen/veranderen wat ik tegen kom?

Laatst omhoog gehaald door Dmeijer13 op 29 dec 2008, 16:31.

Plaats reactie