[OPGELOST] index.php wordt gedownload

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Johan

[OPGELOST] index.php wordt gedownload

Bericht door Johan » 01 nov 2008, 14:26

• Adres van je forum:
    Event. modificaties op je forum: Enkel een zelfgemaakt die ik nog ontwikkel. :P
    Wanneer ontstond het probleem? Net. Zomaar. Niks gewijzigd ofzo
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Die MOD geïnstaleerd :D
    Wat is het probleem?
Steeds als ik naar een pagina op m'n forum wilt, download hij index.php. Vanzelfsprekend krijg ik de pagina dan ook niet te zien. ;) Gewoon, een witte pagina

Ligt deze fout bij de serer, in phpBB zelf of in mijn codes? Als het de laatste is, zou iemand dan even een paar codes willen checken? :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Johan op 01 nov 2008, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Voormalig Support Teamlid

Kevin
Contacteer:

Re: index.php wordt gedownload

Bericht door Kevin » 01 nov 2008, 14:40

Weet je zeker dat je host php ondersteund? had het laatst ook bij iemand, dan kent hij die extensie niet en wordt het automatisch een dowmload.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Johan

Re: index.php wordt gedownload

Bericht door Johan » 01 nov 2008, 14:46

100% zeker ja. Het is .Bas Hosting. Werkt altijd prima!
Wijziging: Lag aan de host, was deels down. Opgelost!
Voormalig Support Teamlid

Gesloten