- Modificatie & Versie:-
Directe link naar de modificatie:-
Adres van je forum: http://www.htcforum.nl
phpBB versie:3.02
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Board3 portal, advertentie mod
Wat is het probleem?
Ik ben op zoek naar een hide mod.
Het gaat om een internet link die onzichtbaar moet zijn als mensen in dat topic nog niet gereageert hebben.
Ik heb het ooit in phpbb 2 gehad maar voor 3 nog niks kunnen vinden.
Hide mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Hide mod
Re: Hide mod
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ik heb deze mod net geinstalleerd maar ik krijg nu de volgende foutmelding als ik een topic aanklik:
Parse error: syntax error, unexpected T_IF in /home/htcforum/domains/htcforum.nl/public_html/viewtopic.php on line 1241
Ik heb niks in viewtopic.php hoeven veranderen. Weet iemand wat er hier fout gaat?
Parse error: syntax error, unexpected T_IF in /home/htcforum/domains/htcforum.nl/public_html/viewtopic.php on line 1241
Ik heb niks in viewtopic.php hoeven veranderen. Weet iemand wat er hier fout gaat?
Wat staat er op lijn 1241.
MIsschien een rare vraag maar hoe krijg ik nummering voor de regels?
Heb je firefox?
Beeld >> Paginabron >> Bewerken >> Ga naar Regel..
Beeld >> Paginabron >> Bewerken >> Ga naar Regel..
Het volgende staat op die regel:
'WHERE' => $db->sql_in_set('p.post_id', $post_list) . '
Een heel groot stuk in viewtopic staat vol met die tekens.
'WHERE' => $db->sql_in_set('p.post_id', $post_list) . '
Een heel groot stuk in viewtopic staat vol met die tekens.
Misschien is viewtopic beschadigt..
Is daar nog wat aan te doen? Want een backup heb ik niet gemaakt omdat ik dacht dat deze mod niet zo moeilijk was.
Download eens phpbb3 opnieuw en upload viewtopic.php
Nu lijkt het wel weer te werken. Kan ik nu gewoon dat mod gedeelte in viewtopic over doen?
Probeer eens, of laat het het door phpbb doen.
Je zei net nog dat je geen aanpassingen hoefte te doen in viewtopic.php. 

Crazykidd, stel dat hij al eerder aanpassingen heeft gedaan aan zijn forum dan is met die nieuwe bestanden gelijk alle oude modificaties weg!
Het is dan ook aan te raden (wat ook in de instalatie staat), om altijd een backup te maken (FTP en database) want je weet nooit wat er fout kan gaan
Het is dan ook aan te raden (wat ook in de instalatie staat), om altijd een backup te maken (FTP en database) want je weet nooit wat er fout kan gaan

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Toch wel:P foutje van mij.Jim schreef:Je zei net nog dat je geen aanpassingen hoefte te doen in viewtopic.php.
Dan kan je die gewoon overnieuw doen.RickR86 schreef: Toch wel:P foutje van mij.

Quote gerepareerd.
- Bee
Heb alles er nu opnieuw ingezet en alles werkt weer behalve de mod.
Als ik [hide]tekst[/hide] dan staat die tekst er ook gewoon helemaal met de tags.
Als ik [hide]tekst[/hide] dan staat die tekst er ook gewoon helemaal met de tags.
Dan kun je de MOD weer instaleren lijkt me..RickR86 schreef:Heb alles er nu opnieuw ingezet en alles werkt weer behalve de mod.
You cut me open
You cut me open
Die is geinstalleerd.
Buffer geleegd?
BBcode geinstaleerd?