Verschil Board3 Portal en phpbb3 portal

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
PaulusB

Verschil Board3 Portal en phpbb3 portal

Bericht door PaulusB » 12 okt 2008, 00:09

Wat is het wezenlijke verschil tussen Board3 Portal en phpbb3 portal ze lijken wel erg veel op elkaar :roll:

Jim
Contacteer:

Re: Verschil Board3 Portal en phpbb3 portal

Bericht door Jim » 12 okt 2008, 06:40

Kijk en vergelijk, oordeel zelf welke je het beste vind. :)

Het enige verschil dat je miscchien kan overtuigen is dat het Board-3 portaal is gevalideerd door het phpBB.com MOD Team en dus zeker als veilig gezien kan worden.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 okt 2008, 10:24

JimB schreef:
Het enige verschil dat je miscchien kan overtuigen is dat het Board-3 portaal is gevalideerd door het phpBB.com MOD Team en dus zeker als veilig gezien kan worden.
Uhm, dat is niet waar. Je moet nog steeds met regelmaat controleren of er geen security updates voor zijn. Er is gecontroleerd op veiligheid, maar betekent zeker niet dat hij altijd ook echt veilig is!

PaulusB

Bericht door PaulusB » 12 okt 2008, 11:45

Ik had de laatste versie van phpbb3portal 1.2.2 geïnstalleerd staan. Echter nou zag ik zag er in de contrib map van borad3portal een upgrade script staat vanaf phpbb3portal. Lijkt dus waar phpbb3portal gebleven is, Board3portal verder gaat.

PaulusB

Bericht door PaulusB » 12 okt 2008, 18:39

Nou heb een kopie van de site uitgevoerd met board3 portal. Echter vind ik hem iets te druk. Ja je kunt alles uitzetten en om kleuren etc. Maar vind die andere toch wat subtieler.

Gr Paul

Plaats reactie