Wie kan mijn stijl in Phpbb3 maken?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Wie kan mijn stijl in Phpbb3 maken?
Wie kan deze ipb stijl: http://www.gpf-design.com/download/file.php?id=38 in een phpbb3 maken de nieuwste versie? Bedankt! ( Sorry als het niet mag ik ben nieuw )
Re: Wie kan mijn stijl in Phpbb3 maken?
Dit soort aanvragen mogen zeker, maar dan wel in het Gevraagd gedeelte. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- marian0810
- Contacteer:
Hoe zit het met copyright? Voor ipb forumsoftware moet je toch betalen? De maker van die skin zal dan eerst toestemming moeten geven.
Volgens mij niet. Want Venzio wil enkel een copy ervan.
Als degene die het voor hem zou willen maken niks gebeurd van de stijl van IPB maar enkel de inspriratie daarvandaan haald zal het wel OK zijn.
Het word echter een ander verhaal als er stukken code van IPB stijl worden gebruikt.
Als degene die het voor hem zou willen maken niks gebeurd van de stijl van IPB maar enkel de inspriratie daarvandaan haald zal het wel OK zijn.
Het word echter een ander verhaal als er stukken code van IPB stijl worden gebruikt.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
- marian0810
- Contacteer:
Copyight betekent volgens mij dat je het niet mag kopieëren hoorJimB schreef:Want Venzio wil enkel een copy ervan.

Dit is een gratis stijl die je kan downloaden voor Ipb, ik zet er ook in de copyright bij dat hij gedit is maar ook waar je hem kan downloaden, maar wil iemand het doen?
IPB is niet GPL .
Je moet eerst toestemming vragen aan de auteur, indien niet is het onrechtmatige stijl , en "jat" je "afbeeldingen" zoals ze het noemen.
Je moet eerst toestemming vragen aan de auteur, indien niet is het onrechtmatige stijl , en "jat" je "afbeeldingen" zoals ze het noemen.
Dat is juist de fout , je mag niet zomaar een stijl kopiëren zonder toestemming.Het word echter een ander verhaal als er stukken code van IPB stijl worden gebruikt.
+1marian0810 schreef:Copyight betekent volgens mij dat je het niet mag kopieëren hoorJimB schreef:Want Venzio wil enkel een copy ervan.
Dat is nog steeds stelen zonder toestemming van de auteur.Venzio schreef:Dit is een gratis stijl die je kan downloaden voor Ipb, ik zet er ook in de copyright bij dat hij gedit is maar ook waar je hem kan downloaden, maar wil iemand het doen?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik ga op het forum van hun het even vragen, zou iemand het kunnen doen als het mag?
- marian0810
- Contacteer:
Als je toestemming van de auteur kunt krijgen wil ik het best proberen.
Zoek eerst uit of het mag, en open daarna een nieuw topic in Gevraagd.
Waarom ik het topic niet verplaatst? Beter maak je een frisse start waar je duidelijk kan aangeven wat je wil, wat de tegenprestatie is en hoe het beste contact kan worden opgenomen.
Waarom ik het topic niet verplaatst? Beter maak je een frisse start waar je duidelijk kan aangeven wat je wil, wat de tegenprestatie is en hoe het beste contact kan worden opgenomen.
... Maar ik modereer (nog) niet.