Adres van je forum: http://limburgsekakkers.yourbb.be/
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag werd mijn forum overgezet naar 3.0
phpBB versie: 3.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen
Wat is het probleem? Logo
Vandaag werd mijn forum overgezet naar een 3.0 versie.
Nu staat onze logo er niet meer op en lukt het mij niet deze erop te krijgen.
Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt,
Biëselse Kakker
Logo
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- Biëselse Kakker
- Contacteer:
Re: Logo
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
YourBB ondersteunt volgens mij niet een eigen logo uploaden. Ik weet dit niet zeker. Ik denk dat je voor dit soort dingen het het best aan hen kan vragen.
YourBB ondersteunt volgens mij niet een eigen logo uploaden. Ik weet dit niet zeker. Ik denk dat je voor dit soort dingen het het best aan hen kan vragen.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: Logo
Aldus YourBB.YourBB schreef:(Let op: phpbb.nl biedt geen ondersteuning voor YourBB fora, hiervoor dient u contact op te nemen met YourBB).
Voormalig Support Teamlid