- Adres van je forum: bmwe90forum.sohosted.com http://
phpBB versie: 3.0.2
..
Wat is het probleem
Beste mensen,
Ik bezit al een tijdje een forum, maar ben een beetje aan het uitvogelen op een gratis domein, die ik van mij hoster heb, zodat ik uiteindelijk mijn echte forum mooi kan updaten,
Heb net SF_Glacier gedownload en geinstaleert : zie --> http://www.bmwe90forum.sohosted.com
Nu zie je bovenin de header nog een vakje met een kruisje, iemand een idee hoe ik dit weg krijg?
Ook Zou ik graag de icoontjes van nieuw topic plaatsen enzv erop willen? er zit wel een engels talenpakket bij maar hoe zet ik dit erop?
En de gebruikersinformatie bij de posts? die wil ik graag links hebben ipv rechts.
Zouden jullie mijn vragen kunnen beantwoorden?
Ik heb niet zoveel verstand van css en html
Ik upload mijn styles gewoon via ftp.
Hopelijk kunnen jullie mijn vragen snel beantwoorden!
Met vriendelijke groet,
Rodney
Paar vraagjes - Aub help.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Paar vraagjes - Aub help.
Re: Paar vraagjes - Aub help.
Ik zal eens een gooi doen naar je vragen. 
1: Een vakje met een kruisje? Dat vat ik niet helemaal, heb je een screenshot?
2: Als je de knoppen in het engels wilt, probeer dan het artikel: [wiki]Knop niet zichtbaar[/wiki].
3: Knowledge Base - Prosilver: Profiles on Left
Ik hoop dat je zo iets verder komt, anders kan je er altijd vragen over stellen in dit topic.

2: Als je de knoppen in het engels wilt, probeer dan het artikel: [wiki]Knop niet zichtbaar[/wiki].

Ik hoop dat je zo iets verder komt, anders kan je er altijd vragen over stellen in dit topic.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Bedankt voor de snelle reply !JimB schreef:Ik zal eens een gooi doen naar je vragen.
hier de screenshot
Ik bedoel het in mijn header.
Hmm... ik gebruik Firefox en ik zie dat niet ...
:O!?JimB schreef:Hmm... ik gebruik Firefox en ik zie dat niet ...
Heb je geen idee?
Heb de profiles on the left gedaan, maar ze staan nog steeds rechts hoor?
En er staat prosilveR?
Maar die gebruik ik niet?
Heb je mij wel de goeie link gestuurd?
Ik hoop snel antwoord te krijgen
m.v.g
En er staat prosilveR?
Maar die gebruik ik niet?
Heb je mij wel de goeie link gestuurd?
Ik hoop snel antwoord te krijgen
m.v.g
Je hebt een prosilver gebasseerde stijl. Dus als je de instructie's gebruikt op jouw stijl en daarna de buffer leegt én thema's vernieuwd zou het moeten werken.
Bedankt alles werkt
!