admin en posting probelemen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
PenDragon

admin en posting probelemen

Bericht door PenDragon » 18 jul 2008, 22:11

• Adres van je forum: http://downfallgaming.com
    Event. modificaties op je forum: ???
    Wanneer ontstond het probleem? een paar dagen geleden, nadat ik mij forums weer had ingeschakeld
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Na verwijderen van de forums(categorieën enzo) had ik niewe gemaakt
    Wat is het probleem?
ik heb er 2, de eerste is dat ik geen speciaale topics meer kan maken (anoucements en dat soort dingen

de 2e is dat als ik sominge admin maak kunnen ze de link naar het admincontrol pannel niet zien.

Jim
Contacteer:

Re: admin en posting probelemen

Bericht door Jim » 19 jul 2008, 11:30

1: Dit is een permissie probleem. Probeer dit eens:

Beheerderspaneel > Permissies > Forum Permissies Groepen > Beheerders

Selecteer dan de forums waarbij je annoucements en sticky's aan te kunnen maken. Klik dan op geavanceerde permissies en de optie's: Kan mededelingen plaatsen en Kan sticky berichten plaatsen op Ja staan. ;)

2: Hoe heb je de personen admin gemaakt?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

PenDragon

Bericht door PenDragon » 19 jul 2008, 23:09

ik dnk u voor u hulp, maar ik heb het probleem al opgelost wat de post betereft het was idd de premissies,

ik heb ze de rank admin gegeven via de users management (ik heb hem in het engels) moet ik nog meer doen??

Mid

Bericht door Mid » 19 jul 2008, 23:11

Gesloten