- Adres van je forum: http://pepijnstrips.nl.tt EN http://twcommunity.kilu.de
Event. modificaties op je forum: Ja, BOIET NIET!
Wanneer ontstond het probleem? Al een paar maanden terug.
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem? Er is dus een stom probleem met die permissies, en ik heb het bij twee forums, die beide bij Kilu gehost zijn. Het ligt ook NIET aan m'n browser, want ik heb het in Opera, Mozilla FireFox en Internet Explorer geprobeerd. Het zit het hem zo: Als ik voor 1 forum de permissies geef doet ie het, maar ik heb wel iets van 20 forums, en 4 groepen, en dan ben ik langer dan 2 uur bezig. Juist als je meer dan 1 forum doet, en ik heb alles in gesteld, wil ik op OK (of zoiets) klikken, geklikt en dan refresh die de pagina!, ik word hier stront ziek van, want dit is wel de grootste bug in mijn 3 jaar PhpBB ervaring. En anders dan kan phpbb opthieven en dan ga ik wel over naar VBulletin. Jullie zeggen het maar!
- Lars-
P.s. probeer me te begrijpen, en je weet het best. Ook graag snel antwoorden, want ik mag niet lang meer op de computer. Elk antwoord is welkom!
Stom probleem met Permissies
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Stom probleem met Permissies
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Re: Stom probleem met Permissies
Ooit gehoord van permissies kopiëren?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
Waar, in de forums zelf, als je ze configureert?
Bij het beheren van forums.
Zodra je er 1 forum helemaal goed zet, is het bij de rest alleen maar kopiëren.
Als je gewoon goed leest en kijkt, is het zo gepiept, en hoef je phpbb niet af te kraken.
En overstappen zie ik je niet doen, aangezien je nu 2 forums host op een gratis webhost.
Waarom dan wel zoveel euros neertellen voor een forumlicentie? Plus dat ik je openingspost nogal misselijkmakend vind.
En met, En anders dan kan phpbb opthieven scoor je hier in ieder geval geen vrienden.
Dat moest ik even kwijt.
Als je gewoon goed leest en kijkt, is het zo gepiept, en hoef je phpbb niet af te kraken.
En overstappen zie ik je niet doen, aangezien je nu 2 forums host op een gratis webhost.
Waarom dan wel zoveel euros neertellen voor een forumlicentie? Plus dat ik je openingspost nogal misselijkmakend vind.
En met, En anders dan kan phpbb opthieven scoor je hier in ieder geval geen vrienden.
Dat moest ik even kwijt.
-
Je doet maar, maar waarom zit die functie er dan in he!, en waarom doet ie het dan niet he!lifeguard schreef:Bij het beheren van forums.
Dat moest ik even kwijt.
Hij werkt top hoor, er zal waarschijnlijk iets zijn wat JIJ gedaan hebt waardoor hij niet werkt.
Ik vind het sowieso niet leuk dat je zo praat aangezien jij je wel proberen te helpen gratis voor niets in onze vrije tijd.
Je verdient het niet maar toe maar ...
Zorg dat je bij 1 forum de permissies helemaal in orde hebt zoals jij ze hebben wilt. Het artikel [wiki]Permissies[/wiki] kan je daarbij helpen.
Ga dan bij het bewerken van een forum naar de optie Kopieer permissies van. En daar vul je steeds het forum in waarbij het wél gelukt is. Dan zullen die permissies ook voor dat forum gelden.
Ik vind het sowieso niet leuk dat je zo praat aangezien jij je wel proberen te helpen gratis voor niets in onze vrije tijd.

Je verdient het niet maar toe maar ...
Zorg dat je bij 1 forum de permissies helemaal in orde hebt zoals jij ze hebben wilt. Het artikel [wiki]Permissies[/wiki] kan je daarbij helpen.
Ga dan bij het bewerken van een forum naar de optie Kopieer permissies van. En daar vul je steeds het forum in waarbij het wél gelukt is. Dan zullen die permissies ook voor dat forum gelden.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Wat moet ik doen?larsisgoed9 schreef:Je doet maar, maar waarom zit die functie er dan in he!, en waarom doet ie het dan niet he!lifeguard schreef:Bij het beheren van forums.
Dat moest ik even kwijt.
Ik stel voor dat jij je eerst leert gedragen, opgefokte dropsleutel.

Als je het niet kunt opbrengen om je fatsoen te houden tegenover de vrijwillige supporters hier dan wens ik je verder veel plezier met VBulletin.
Gesloten
- Derky