Standaard MAX bijlagen wijzigen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
steefaman

Standaard MAX bijlagen wijzigen

Bericht door steefaman » 25 jun 2008, 11:37

Hey!

Ik ben bezig met een "forum host" en vraag me af hoe ik het standaard "Totale bijlagelimiet" van 50 MB kan wijzigen. Dus als iemand een forum aanmaakt dat het dan geen 50 MB is maar lager/hoger (een van de twee). En ook hoe het dan "gedisabled" kan worden zodat de persoon die het forum heeft aangemaakt het "Totale bijlagelimiet" niet meer kan weizigen. Ik hoop dat jullie hier meer van weten.

Groeten,
steefaman 8-)
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.

Bee

Re: Standaard MAX bijlagen wijzigen

Bericht door Bee » 25 jun 2008, 12:04

Het wordt opgeslagen in phpbb_config (dus in de database) als attachment_quota. Die waarde is in bytes.

Code: Selecteer alles

'attachment_quota'		=> array('lang' => 'ATTACH_QUOTA',			'validate' => 'string',	'type' => 'custom', 'method' => 'max_filesize', 'explain' => true),
in includes/acp/acp_attachments.php verwijderen zou het instellingenveld in het administratiepaneel moeten verwijderen (regel 113 in het bestand). Maak eerst een backup.
... Maar ik modereer (nog) niet.

steefaman

Re: Standaard MAX bijlagen wijzigen

Bericht door steefaman » 25 jun 2008, 12:15

Bedankt! Het heeft gehoplen :)

Groeten,
steefaman 8-)
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.

Gesloten