[GEZ] aanpassingen layout

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
PAB
Contacteer:

[GEZ] aanpassingen layout

Bericht door PAB » 29 apr 2008, 08:56

Opdracht: Nieuwe layout phpbb
Beloning/wederdienst: n.o.t.k.
Neem contact op via: pm

Ok, nadat ik ongelooflijk veel problemen had met fireboard heb ik toch maar de overstap gemaakt naar phpbb. Werkt allemaal prima (de bridge met joomla), echter 1 probleem het lijkt totaal niet op de layout van mijn huidige site. Wat op zich niet zo'n heel groot probleem is echter bezoekers moeten wel naar de links op mijn site kunnen. Wat ik dus een beetje wil is dezelfde layout die phpbb hanteert (bovenin de header links naar home/beginnen/bonusguide/etc... zie http://www.pokeralsbijbaan.nl) ik denk dat er mensen zijn die dat een stuk sneller kunnen dan ik het ooit zou kunnen vandaar dat ik hier om hulp kom vragen. Daar wil ik wel een kleine vergoeding tegenover plaatsen, maar het moet niet te gek worden :).

Om het op te sommen:

Kleuren wijzigen/ wat meer grijs rood zoals onze huidige site.
Links bovenin net als bij phpbb

pokegangsta
Contacteer:

Re: [GEZ] aanpassingen layout

Bericht door pokegangsta » 29 apr 2008, 09:39

PAB heeft contact met mij opgenomen en ik zal hem verder helpen

pokegangsta
Contacteer:

Re: [GEZ] aanpassingen layout

Bericht door pokegangsta » 01 mei 2008, 11:14

PAB snapt niet hoe hij iets uit moet leggen mijn plaats staat weer open XD
wie snapt er nou niet hoe die iets uit moet leggen en ik had het al uitgelegt hoe XD

Plaats reactie