bestand uploaden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ladanivabelgium
Contacteer:

bestand uploaden

Bericht door ladanivabelgium » 28 apr 2008, 06:47

Adres van je forum: http://forum.ladanivabelgium.be/phpBB2/index.php
Event. modificaties op je forum: geen
Wanneer ontstond het probleem? nvt
phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen
Wat is het probleem?

Als ik een bestand wil uploaden (via bijlagenb --> toevoegen) krijg ik na een tijdje de pagina die je krijgt als je browser een website niet kan vinden. het bestand is 25 mb groot. Bij bijlage-instellingen heb ik aangegeven dat een uploadbestand 30 mb groot mag zijn en in totaal kan er 300 mb upgeload worden. De uploadindicator blijft overigens wel lopen...wat loopt er fout?

ladanivabelgium
Contacteer:

Re: bestand uploaden

Bericht door ladanivabelgium » 28 apr 2008, 09:22

Ben er uit. M'n provider staat blijkbaar geen +20mb uploads toe rechtstreeks naar de server.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 28 apr 2008, 13:45

Misschien een schrale troost.
Laat je leden hun bestand inpakken met winrar, en laat ze bij het inpakken kiezen voor de meest gecomprimeerde(?) instelling. Scheelt vaak een aantal MB's.

Of anders een externe uploaddienst, zoals megaupload, rapidshare, noem maar op.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

ladanivabelgium
Contacteer:

Bericht door ladanivabelgium » 28 apr 2008, 14:25

voor de leden maakt het niet zoveel uit. Hetgeen zij uploaden (foto's) is klein in bestandsformaat.
Ik had wel problemen met het uploaden van downloads waar de leden moeten aan kunnen. Eentje daarvan was 25mb, maar na file reductie nog 13 mb. Probleem is dus opgelost.
In elk geval bedankt voor het meedenken

Gesloten