Waarschuwings en bericht-afkeur redenen beheren
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Waarschuwings en bericht-afkeur redenen beheren
Waarschuwings en bericht-afkeur redenen beheren hoe werkt dit? In de wiki kreeg ik het niet voor elkaar om te lezen. Pagina liep niet door naar het onderwerp En dan bedoel ik het gebruik van bijv. 'Spam"
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Re: Waarschuwings en bericht-afkeur redenen beheren
De afkeuringsredenen zijn hier te wijzigen. 
Beheerderspaneel > Systeem > Beheer meldingen/afkeurredenen

Beheerderspaneel > Systeem > Beheer meldingen/afkeurredenen
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Dat is wat is al wist, maar de fuchtie van dit en hoe
Als de gebruiker een bericht meld dan kan hij kiezen uit deze redenen waarom hij het bericht meld.
Als je dus bijvoorbeeld de reden: Past niet in onderwerp, gebruikt en een gebruiker plaatsen iets volkomen nutteloos dan kan een andere gebruiker het bericht raporteren en die reden gebruiken.
Als je dus bijvoorbeeld de reden: Past niet in onderwerp, gebruikt en een gebruiker plaatsen iets volkomen nutteloos dan kan een andere gebruiker het bericht raporteren en die reden gebruiken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
OKe duidelijk, bedankt!