service afgehandelt melding

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
kuytje

service afgehandelt melding

Bericht door kuytje » 11 apr 2008, 17:30

Zou er iets kunnen zijn,
voor de mensen die een service vragen van bv een mod instaleren.
Dat de persoon die de taak opzich neemt om de zoveel tijd wordt gevraagd is het af of niet "knop"

Zodra de service voldaan is, klikt de persoon op de knop, en krijgt de persoon voor wie de taak is een mail of en pm.

Ikzelf zou dit wel handig vinden omdat ik nog steeds niks gehoort heb van phpbbmodder, die het gister middag zou verwerken.

reacties, nutteloos, of mischien erg handig?
Poll verwijderd
- Dark Inca

ElbertF
Contacteer:

Re: service afgehandelt melding

Bericht door ElbertF » 11 apr 2008, 17:34

Je kan toch gewoon een PB sturen?

Johan

Bericht door Johan » 11 apr 2008, 17:37

Bovendien is phpbbmodder geen Service Teamlid, en valt hij dus ook niet onder de verantwoordelijkheid van phpBB.nl :D
Voormalig Support Teamlid

kuytje

Bericht door kuytje » 11 apr 2008, 17:39

ja maar zou zon knop handig zijn is de vraag,
en hoezo ja en hoezo nee?

JochemOnline
Contacteer:

Bericht door JochemOnline » 11 apr 2008, 19:05

Nee, phpBB3 heeft een berichten systeem, evenveel moeite ;) daarbij komt dat als ietrs geinstalleerd is, een Serviceteam lid altijd nog extra woorden erbij kan zeggen over hoe hij bijv de mod veranderd qua instellingen of waar. met 1 klik op de knop dat je een Mail of PM krijgt meT: je Mod is geinstalleerd. heb je niet zo veel aan ;)

Lucas

Bericht door Lucas » 11 apr 2008, 19:24

Technisch gezien zou dit zéér omslachtig zijn, omdat het namelijk een ingewikkelde functie moet zijn. Dit betekend ook genoeg ruimte voor grappenmakers. Ook staan wij niet in voor wat er daar gebeurd. Mocht er iets fout gaan, dan kan het altijd een PM of mail naar Dark Inca of mij worden gestuurd, maar wat daar gebeurd gaat in principe buiten phpBB.nl om.

Dit geldt uiteraard niet voor het Service Team. Mochten er dingen gebeuren namens het service-team, dan verwacht ik dat er naar de team-leider van het Service Team een PM gestuurd wordt met de klacht. Dan zorgen we ervoor dat alles hersteld wordt door iemand anders van het team. Maar de kwaliteit van "Gevraagd" en "Aangeboden" kunnen we helaas niet garanderen.

kuytje

Bericht door kuytje » 11 apr 2008, 20:44

Ingewikkeld, ja.
Mischien heeft het wel 2 voordelen:

- Het maakt het "Modden en hulp etc" veiliger,
wat bv ook kan, is dat er een soort "script" wordt gemaakt, dat hierbij alleen de service team enz (de hogere machten ) de gegevens kunnen zien indien nodig, en dat bv iemand die wel zegt IK WIL HET WEL DOEN:D en daarna niks na een dag dat hij het zou doen wat horen van hem.
Want ik weet begod niet wat phpbbmodder bij mij heeft geflikt, mods geinstaleerd in ieder geval teminste niet, maar hij heeft nu wel heel gezellig mijn oude wachtwoorden, en het kan best dat hij zelf de ww's van mijn leden etc heeft kunnen "stelen" via een mysql editor (n*vic*t)

- Het is wel een uitdaging, en waarschijnlijk een verbetering op phpbb.nl in de toekomst nog veiliger en beter te maken.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 11 apr 2008, 21:02

Je kraamt een beetje onzin uit.
phpbbmodder staat e rniet om bekend dat hij zoiets ooit zou doen. Staan nergens slechte recensies van hem.

Ook je hele systeem slaat nergens op.
Een berichtje van demodde rin het betreffende topic heeft veel meer meerwaarde, doordat hij er dingen aan kan toevoegen.

Ik denk niet dat phpbb zoiets gaat toevoegen. Ik ben ook bang dat jij het als enigste als een verbetering ziet.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 11 apr 2008, 21:37

Kuytje,

Op welke manier het veiliger wordt, zie ik niet.
Een ingewikkeld systeem, zal ook niet zomaar worden gemaakt en worden geinstalleerd op phpbb.nl .

Trouwens, als het Service Team een opdracht aanneemt, zal deze altijd een bericht sturen als de opdracht voltooid is. Als er binnen de 2 dagen niets gedaan is, kun je altijd de persoon die het heeft aangenomen PM'en of met de Teamleider (met mij dus).

Daarbuiten moet je ook 2 dingen onderscheiden:
- Service Team : Hier is het de bedoeling dat enkel Service Team leden opdrachten aannemen.
- Prikbord: gevraagd: Hier kan iedereen je aanvraag aannemen, maar hier staat phpBB.nl niet garand voor je.

Aangezien phpbbmodder niet in het ServiceTeam zit, staan we ook niet garand voor wat er gebeurd is.
Daarnaast staat wel dat als we klachten krijgen over het aannemen in het prikbord, we hier wel naar zullen kijken.

Plaats reactie