Bericht admin

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
heije

Bericht admin

Bericht door heije » 12 mar 2008, 10:20

phpBB versie: 3.0.0

Wanneer er een nieuw bericht geplaatst wordt moet er geokeuring komen van de admin, echter de admin krijgt geen email dat er berichten op goedkeuring wachten.
Gebruikers krijgen wel een mail als het bericht is goedgekeurd, wat doe ik fout

Dmeijer13

Re: Bericht admin

Bericht door Dmeijer13 » 13 mar 2008, 08:54

Niks, je krijgt geen bericht zodra er iets in de wachtrij staat... Deze optie is er ook niet voor zover asl dat ik weet.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

heije

Bericht door heije » 14 mar 2008, 09:12

Splashing Mudkip schreef:Niks, je krijgt geen bericht zodra er iets in de wachtrij staat... Deze optie is er ook niet voor zover asl dat ik weet.
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen, misschien is dit iets voor een MOD.

Wie kan mij helpen

Lucas

Bericht door Lucas » 14 mar 2008, 10:46

Dit is niet echt handig, gezien je er namelijk niet altijd bent/geconfronteerd mee wilt worden.

Op phpBB.nl is er 1 plek waar moderators de topics goed moeten keuren, en dat is bij gevraagd. We hebben ongeveer 9 mensen die de topics mogen goedkeuren, if not more. Elke lid zou dan een mailtje krijgen, terwijl maar eentje het hoeft te doen. Dit is dus omslachtig.

Er wordt wel een melding gegeven in het Moderator Controle Paneel.

heije

Bericht door heije » 25 mar 2008, 11:40

Lucas schreef:Dit is niet echt handig, gezien je er namelijk niet altijd bent/geconfronteerd mee wilt worden.

Op phpBB.nl is er 1 plek waar moderators de topics goed moeten keuren, en dat is bij gevraagd. We hebben ongeveer 9 mensen die de topics mogen goedkeuren, if not more. Elke lid zou dan een mailtje krijgen, terwijl maar eentje het hoeft te doen. Dit is dus omslachtig.

Er wordt wel een melding gegeven in het Moderator Controle Paneel.
Bedankt voor je reactie.

Gr Erik

Gesloten