- Modificatie & Versie: Auto Mod Group phpBB 3.0.0.
Directe link naar de modificatie: N.V.T.
Adres van je forum: http://www.latexforum.nl
phpBB versie: phpBB 3.0.0
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Ja, Auto MOD Group.
Wat is het probleem?
Hallo,
Ik heb geen problemen met de laatst geïnstalleerde MOD, waarvoor mijn oprecht hartelijke dank voor de hulp van het installeren, maar ik heb een vraag.
Aangezien dat ons forum hoofdzakelijk bestaat uit 18+ onderwerpen, wil ik inbouwen waarmee de leeftijd gecontroleerd moet worden. Ik weet dat het niet 100% waterdicht te krijgen is. Maar met een leeftijdscontrole voldoen we wel aan de wettelijke eisen waaraan 18+ sites moeten voldoen.
In phpBB 3.0.0 is er optioneel om een geboorte maand/jaar in te voeren, maar is er een MOD beschikbaar waarin dat geregeld kan worden?
Met vriendelijke groeten,
Bert Jan.
Leeftijds controle?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Leeftijds controle?
Met vriendelijke groet,
Bert Jan.
Bert Jan.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Leeftijds controle?
Ik denk dat je hier wel iets aan hebt http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 03&start=0 maar dan moet je wel je COPPA aanpassen naar 18+ 

Hallo,
Nog even terug naar de leeftijds controle MOD, ik heb in mijn forum phpBB 3.0.0 wat gevonden.
In het ACP,=> Gebruikers en Groepen => Aangepaste profiel velden, kun je zelf ook een profiel veld maken.
werkt dit ongeveer het zelfde als de modificatie die hierboven is aangegegeven?
Naar aanleiding van wat hier ingegeven wordt kun je dus ook controleren of iemand 18 jaar of ouder is.
Door nog een profiel veld te maken "onderteking" dat men 18 is of ouder en dan een vinkje moet plaatsen voordat je registratie verder kan, ben je er dan ook?
Of mis ik hier nu iets?
Groet,
Bert Jan.
Nog even terug naar de leeftijds controle MOD, ik heb in mijn forum phpBB 3.0.0 wat gevonden.
In het ACP,=> Gebruikers en Groepen => Aangepaste profiel velden, kun je zelf ook een profiel veld maken.
werkt dit ongeveer het zelfde als de modificatie die hierboven is aangegegeven?
Naar aanleiding van wat hier ingegeven wordt kun je dus ook controleren of iemand 18 jaar of ouder is.
Door nog een profiel veld te maken "onderteking" dat men 18 is of ouder en dan een vinkje moet plaatsen voordat je registratie verder kan, ben je er dan ook?
Of mis ik hier nu iets?
Groet,
Bert Jan.
Met vriendelijke groet,
Bert Jan.
Bert Jan.
Ik zoek ook iets dergelijks en kwam deze post tegen. Maar ik mis denk ik ook iets of ik kijk er langs... Waar staat er in de ACP ------Gebruikers en Groepen???bjbruins schreef:Hallo,
In het ACP,=> Gebruikers en Groepen => Aangepaste profiel velden,
grtz Maverick
If everything goes as planned, you've probably forgot something.....
Inderdaad ik keek er langs. srry
grtz Maverick
grtz Maverick
If everything goes as planned, you've probably forgot something.....