Massa PB
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Massa PB
Naast Massa Email bestond er op phpBB 2 ook Massa PB (in de vorm van een Mod). Bestaat die er ook al voor phpBB 3?
-
Re: Massa PB
Bij phpbb 3 heb je ook de massa e-mail functie
Massa Pb kan je ook gebruiken. Bv naar de gehele gergisteerde groep een pm sturen.
dus ja die is er
Massa Pb kan je ook gebruiken. Bv naar de gehele gergisteerde groep een pm sturen.
dus ja die is er

Die Massa Email functie had ik al gevonden, maar nog niet dat je alle geregistreerde gebruikers een PB kan versturen.
Zit dat in beheerderspaneel?
Zit dat in beheerderspaneel?
Hoe kan je dan alle geregistreerde gebruikers in 1 keer een pb versturen? Iemand?
-
Hier word ik zo moe van...
"Zoek eerst op phpbb.nl of php.com voor je iets vraagt
"
ik zal het voor je voordoen:
Geen goede reseltaten
ONTOPIC: Maar goed, heb je al op http://www.google.nl gekeken?
Of op andere websites, die iets met Phpbb doen??
-Larsisgoed9
"Zoek eerst op phpbb.nl of php.com voor je iets vraagt

ik zal het voor je voordoen:
Geen goede reseltaten
ONTOPIC: Maar goed, heb je al op http://www.google.nl gekeken?
Of op andere websites, die iets met Phpbb doen??
-Larsisgoed9
Door een simpele Lucasfilter gehaald
- Lucas
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Heb inmiddels wat gevonden op phpBB.com, namelijk dat je als je en PB wil versturen, je een lid moet zoeken. Vervolgens kan je zoeken op groep en dan dien je iedereen uit die groep te selecteren. Alle geregistreerde gebruikers zijn bij mij 17 pagina's, dus da's nog steeds behoorlijk wat werk om al die pagina's te selecteren.
Er is zeker geen snellere manier?
Er is zeker geen snellere manier?
Volg de volgende stappen.
Beheerderspaneel ==> Groepsbeheer ==> Geregistreerde gebruikers (Instellingen) ==> Groep kan privéberichten ontvangen: (aanvinken).
Vervolgens kun je bij het sturen van een privé bericht de groep geregistreerde gebruikers selecteren.
Beheerderspaneel ==> Groepsbeheer ==> Geregistreerde gebruikers (Instellingen) ==> Groep kan privéberichten ontvangen: (aanvinken).
Vervolgens kun je bij het sturen van een privé bericht de groep geregistreerde gebruikers selecteren.

Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.