Het lijkt me prachtig om gebruikers van m'n site ook mobiel te kunnen laten meediscussieren op het forum. Daarvoor zou een mobiele style dus heel handig zijn. Is er al zoiets bij jullie weten?
Ik neem aan dat een dergelijke style dan aan een separate foruminstallatie gekoppeld zou moeten worden, die dezelfde database gebruikt als het 'grote' forum?
Mobile-style?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Mobile-style?
Ook dit bestaat nog niet, het is wellicht niet zo heel moeilijk te maken en het is waarschijnlijk ook met een kleine aanpassing mogelijk dat je door bijvoorbeeld
mobile=true
achter de link te zetten je bij de stijl voor de mobiel komt.- Gamemaniak
- Contacteer:
Ik heb het wel hier al gezien: http://www.allaboutphones.nl/mobiel/
Deze is gebaseerd op phpBB, dit is gewoon een gesnoeide versie eigenlijk, kortom het design is gewoon geweggehaald en dan aangepast zodat het er toch fatsoenlijk uit ziet.
Deze is gebaseerd op phpBB, dit is gewoon een gesnoeide versie eigenlijk, kortom het design is gewoon geweggehaald en dan aangepast zodat het er toch fatsoenlijk uit ziet.

Prosilver was ontworpen met PDA en soortgelijke devices in het achterhoofd. Dat is ook de reden dat is gekozen om 'lijsten' te gebruiken IPV tabellen voor het weergeven van de onderwerpen en de fora.
Deze kunnen namelijk gezien worden als een 'lijst' van fora, maar je kunt ze ook als tabel informatie beschouwen.
Er was ergens een bericht van, ik meende erisar, op een forum waar dit allemaal in werd uitgelegd. Als ik hem terug vind plaats ik de link hier wel even.
In iedergeval zou je dus voor PDA enzo een extra stylesheet declaratie + stylesheet kunnen toevoegen hiervoor.
Ik weet de exacte code voor in 'media' niet dus als iemand deze wel weet.
Deze kunnen namelijk gezien worden als een 'lijst' van fora, maar je kunt ze ook als tabel informatie beschouwen.
Er was ergens een bericht van, ik meende erisar, op een forum waar dit allemaal in werd uitgelegd. Als ik hem terug vind plaats ik de link hier wel even.
In iedergeval zou je dus voor PDA enzo een extra stylesheet declaratie + stylesheet kunnen toevoegen hiervoor.
Code: Selecteer alles
<link href="mobile.css" rel="stylesheet" media="mobile" />
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
-
- Contacteer:
Ja hoor, kijk maar eens op http://www.mobileonlinestyle.comHUNL schreef:Het lijkt me prachtig om gebruikers van m'n site ook mobiel te kunnen laten meediscussieren op het forum. Daarvoor zou een mobiele style dus heel handig zijn. Is er al zoiets bij jullie weten?