Download link

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
marnixf

Download link

Bericht door marnixf » 07 jan 2008, 18:58

Ik heb momenteel PHPbb 2 op mijn server staan en heb het volgende idee..

Bij posting.php wil ik een extra veld toevoegen genaamd Download link, hier kunnen gebruikers dan hun link in plaatsen (niet verplicht). Bij het plaatsen van het bericht moet op viewforum.php een extra tabel komen waarin deze downloadlink zichtbaar wordt.

De volgende 2 plaatjes geven misschien een duidelijker beeld:

Posting.php
Afbeelding

Viewforum.php
Afbeelding

Mochten gebruikers geen link invullen, dan moet er geen link beschikbaar worden en het veld gewoon leeg gelaten worden (zie foto 2, bovenste topic).

Als iemand dit zou kunnen verwezelijken, of mij tips geven.. zou dit geweldig zijn :D
Alvast bedankt!
Marnix

BetaDevil

Re: Download link

Bericht door BetaDevil » 07 jan 2008, 19:19

Ik denk niet dat dit mogelijk is, je kunt natuurlijk wel de Attachment MOD installeren en in dat topic vragen hoe je op de forumpagina kunt laten zien of er een bijlage is en meteen een download-link er naartoe.

marnixf

Bericht door marnixf » 07 jan 2008, 19:44

Volgens mij moet het juist wel mogelijk zijn..

Het Onderwerp veld is toch in principe hetzelfde, hier voer je een onderwerp in en deze wordt ook op viewtopic weergegeven met als link er naar toe..

ik kan er natuurlijk ook naast zitten ;)

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 07 jan 2008, 19:49

Het kan zeker maar dan zul je het toch even op phpBB.com MOD Request 2.0.x moeten doen.

Gesloten