Hallo,
is het mogelijk om in een categorie een onderwerp ipv een forum te plaatsen?
ik categorie een topic
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: ik categorie een topic
Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar als de catogorie in een catogorie staat kun je er ook een forum van maken waar alleen beheerders berichten in kunnen plaatsen.
nee ik bedoel hetvolgende:
Als een nieuwe gebruiker zich wilt voorstellen, moet die eerst naar "algemene mededelingen" gaan, en dan naar het onderwerp "even voorstellen". Sommige gebruikers zien dit over het hoofd, daarom zou ik graag dat onderwerp boven "algemene mededelingen" hebben staan.
EDIT: Heb een link geplaatst naar het topic. evengoed bedankt
Als een nieuwe gebruiker zich wilt voorstellen, moet die eerst naar "algemene mededelingen" gaan, en dan naar het onderwerp "even voorstellen". Sommige gebruikers zien dit over het hoofd, daarom zou ik graag dat onderwerp boven "algemene mededelingen" hebben staan.
EDIT: Heb een link geplaatst naar het topic. evengoed bedankt
Dan kun je het beste iets met wijzigingen doen bijvoorbeeld:Je moet even de URL naar het topic aanpassen, en het is een iets anders dan je wou maar het werkt 
Code: Selecteer alles
// OPEN index.php
// ZOEK
display_forums('', $config['load_moderators']);
// NIEUWE REGEL DAARNA, VOEG TOE
if ($user->data['user_posts'] == 0)
{
$template->assign_vars(array(
'NO_POSTS' => true,
));
}
// OPEN styles/prosilver/template/index_body.html
// ZOEK
<!-- INCLUDE forumlist_body.html -->
// NIEUWE REGEL DAARVOOR, VOEG TOE
<!-- IF NO_POSTS -->
<div class="rules">
<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
<strong><a href="http://www.site.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=3">Stel je nu meteen voor</a></strong>
<span class="corners-bottom"><span></span></span></div>
</div>
<!-- ENDIF -->