Forum kan de server niet vinden
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Forum kan de server niet vinden
Tijdens het bezoeken van mijn forum gebeurd het vaak dat de server niet beschikbaar is. Wat is hier het probleem een instelling of zo iets.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Forum kan de server niet vinden
Is dit je eigen server of host je ergens, want het probleem ligt dan toch echt gewoon daar een niet bij je forum 

Meestal zijn freehost VEEL minder betrouwbaar dan een betaalde host. Freehost kunnen soms niet beschikbaar zijn, soms wel een paar dagen.
Ex-Service Teamlid
- Gamemaniak
- Contacteer:
Er staat niet dat hij een freehost heeft, je kan soms ook gewoon een onbetrouwbaar betaalde hosting hebbenRoofiej0 schreef:Meestal zijn freehost VEEL minder betrouwbaar dan een betaalde host. Freehost kunnen soms niet beschikbaar zijn, soms wel een paar dagen.

Ik zeg ook niet dat hij een een freehost heeft. Ik zeg alleen dat als hij een freehost heeft, dat de oorzaak kan zijn 

Ex-Service Teamlid
-
Is een betaalde host. Probleem nu tijdelijk opgelost door over te schakelen naar subsilver 2 inplaats van prosilver.
Lijkt me stug dat hij via een andere stijl de server niet kan bereiken..
wat is de fout die je ziet?
wat is de fout die je ziet?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar