Sinds kort is er een goed werkende bridge tussen Joomla 1.0/1.5 en phpbb2/3 .
Je kunt hem vinden op http://cbconnector.com/index.php?option ... &Itemid=54
Met deze bridge geen hacken van je core-files nodig, heel handig voor de niet zo handige mensen zoals ik.
Je moet wel Community Builder geïnstalleerd hebben, de bridge wordt geïnstalleerd als een pluginn voor CB.
Lees wel even de (summiere) documentatie dan moet het helemaal goed gaan. Zelfs voor mij geen problemen.
Met de pluginn synchroniseer je de userdatabases en dan gebruik je voortaan de userdatabase van joomla.
Ik hoop dat meerdere mensen hier wat aan gaan hebben.
Groeten, Nico
Bridge Joomla <--> PHPbb.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Bridge Joomla <--> PHPbb.
Vragen is niet dom, het is dom om niet te vragen.
Re: Bridge Joomla <--> PHPbb.
Heb je een voorbeeld? 
Werkt zeker niet met mambo? ( of zit daar toch nog veel verschilin?)

Werkt zeker niet met mambo? ( of zit daar toch nog veel verschilin?)
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Re: Bridge Joomla <--> PHPbb.
Hier de URL van mijn aikidoschool: http://aikidoschoolmushotoku.nl/index.php . De template van PHPBB heb ik nog niet aangepast. Het belangrijkste was de integratie van de users. First thing first.
Als mambo ook CB gebruikt dan lukt het misschien wel. Kijk voor de zekerheid anders op hun site, cbconnector.com , wellicht staat er iets over vermeld.
Nico
Als mambo ook CB gebruikt dan lukt het misschien wel. Kijk voor de zekerheid anders op hun site, cbconnector.com , wellicht staat er iets over vermeld.
Nico
Vragen is niet dom, het is dom om niet te vragen.