Gesloten forum, hoe herstellen?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
AKIN180

Gesloten forum, hoe herstellen?

Bericht door AKIN180 » 26 sep 2007, 11:47

• Adres van je forum: http://www.gazi-clan.com/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?vandaag
    phpBB versie: 3.0.RC5

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee helemaal niks
    Wat is het probleem?
ik ben gisteren nog op de forum gewesst geen probleem vanochten zat een bericht staan als onderhoud
ik kan nergens inloggen of zzo
..
Titel aangepast
- Coen

Coen

Re: Gesloten forum, hoe herstellen?

Bericht door Coen » 26 sep 2007, 12:17

Het ziet er nu naar uit, dat je forum gehacked is of iets in die richting. Zijn er meer mensen met toegang tot de FTP of op een andere manier tot de bestanden?

Het ziet er naar uit, dat ook je config.php is leeggemaakt... Kun je eens controleren of je database nog compleet bestaat? :)

AKIN180

Bericht door AKIN180 » 26 sep 2007, 13:09

ja er is nog een vriend met de toegang codes maar
er moet toch een manier zijn om je in te loggen op deforum want hiij staat nu in ondarhouds mode
hoe haal ik hem daaruit

Lucas

Bericht door Lucas » 27 sep 2007, 14:09

Mijn Turks is niet zò geweldig....maar het ziet er naar uit dat alles werkt toch? o.O

Anders kan je via het beheerderspaneel - forum opties (nogmaals..mijn Turks is niet zo goed..dus ik weet niet wat het in het Turks is xD) het forum weer inschakelen..

Gesloten