Forum verhuizen incl. database

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
keijzer16

Forum verhuizen incl. database

Bericht door keijzer16 » 18 sep 2007, 21:08

• Adres van je forum: http://kolley.eu/phpBB
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?nvt
    phpBB versie: 2.0.19

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Ik heb eigenlijk een vraag sidns dat het forum raar aan het doen is willen willen de leden van het forum eigenlijk een nieuwe lokatie, maar dan verdergaan met hetzelfde forum, waar alles op staat maar ik kan de domein niet verhuizen omdat hij niet van mij is maar ik ben wel een admin daar.

Dus ik las ergens de database moet je downloaden en weer opnieuw uploaden op de nieuwe locatie en dan het forum er opzetten, dan zou dan alles moeten weken of heb ik het mis?

Ik ken de eigenaar van het domein, dus ik wil weten hoe en wat het moet? wat ik nodig hebt? waar ik moet wezen? het handmatig verhuizen van je forum incl.database en dan alles behouden en evt. upgraden naar phpBB 3.

alvast bedankt namens mij.
..

Coen

Re: Forum verhuizen incl. database

Bericht door Coen » 18 sep 2007, 23:57

Hier hebben we een handig Wiki artikel over: [wiki]Forum verhuizen (phpBB2)[/wiki]! :)

keijzer16

Re: Forum verhuizen incl. database

Bericht door keijzer16 » 19 sep 2007, 18:25

dat wist ik niet bedankt, laat maar open tot dat het gelukt is. Als er nog problemen zijn horen jullie het wel.

Gesloten