Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
kareld
Bericht
door kareld » 11 sep 2007, 15:46
- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://
phpBB versie:3rc5
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om banners naast mijn forum te plaatsen. Of hoe ik dit het best kan doen. Hoe doet de rest dit met bannes?
-
Coen
Bericht
door Coen » 12 sep 2007, 08:26
Het ligt er maar helemaal aan, wáár je de banners op je forum wilt hebben en wat voor een banners.
Als je bijvoorbeeld een banner wilt plaatsen in je header, dien je deze (in de HTML) toe te voegen in overall_header.html
.
-
kareld
Bericht
door kareld » 13 sep 2007, 17:36
Bedankt voor de reactie...
Ik snap wat je bedoeld. De banners zullen op verschillende plaatsen op het forum kunnen komen. Zo ook aan de kanten..
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 19 nov 2007, 16:18
ok. en hoe voer je dit dan in? ik wil bijvoorbeeld een stuk of vijf banners gaan plaatsen.
bovenaan, onderaan en tussen de verschillende tabellen in. hoe krijg ik dat voor elkaar?
neem anders even een kijkje op mijn site. hij is net geconverteerd naar 3.0 dus het ziet er nog een beetje rommelig uit maar goed, kost ff tijd voor een newbee
http://www.egypteforum.nl
-
Daan
Bericht
door Daan » 20 nov 2007, 12:16
mauser schreef:ok. en hoe voer je dit dan in? ik wil bijvoorbeeld een stuk of vijf banners gaan plaatsen.
bovenaan, onderaan en tussen de verschillende tabellen in. hoe krijg ik dat voor elkaar?
neem anders even een kijkje op mijn site. hij is net geconverteerd naar 3.0 dus het ziet er nog een beetje rommelig uit maar goed, kost ff tijd voor een newbee
ProSilver gebruikt geen tabvellen

. Maar je kunt natuurlijk wel boven de statistieken een banner plaatsen (als je dat zou willen). Geef even de plaatsen aan (bijvoorbeeld in een screenshot en dan aangeven met paint) waar je de banners wilt hebben.
-
Raimon
-
Contacteer:
Bericht
door Raimon » 20 nov 2007, 12:33
Daan schreef:mauser schreef:ok. en hoe voer je dit dan in? ik wil bijvoorbeeld een stuk of vijf banners gaan plaatsen.
ProSilver gebruikt geen tabvellen

.
Dat is onjuist, lees de source code en css van prosilver er eens op na.
Prosilver gebruik daadwerkelijk een paar tabellen en nee ze gebruiken geen tabvellen
En de banners kan je gewoon in de html bestandne plaatsen van je forum in de map /styles/*tweak*/template/
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 21 nov 2007, 05:29
nou hier bijvoorbeeld. zo wil ik dan tussen de verschillende blokken elke een banner neerzetten.
waar moet ik dit dan aanpassen en hoe?
f*ck, ik krijg op een of andere manier geen plaatjes hier. maar als je op mijn site kijkt dan bedoel ik dus gewoon onder mijn logo bijvoorbeeld een banner en tussen de rubrieken in. daar zit nu gewoon ruimte maar dta wil ik dus vullen met een banner.
-
BetaDevil
Bericht
door BetaDevil » 21 nov 2007, 06:19
Waarom lukt het niet? Je hoeft ze er alleen maar neer te zetten (en vervolgens nog je cache te legen

).
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 21 nov 2007, 15:44
*kucht* ... ja dat is nou juist hetgeen wat ik niet weet

je hoeft ze alleen maar neer te zetten. jawel, maar waar doe ik dat en wát zet ik neer. welke tekst/code dus?
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 23 nov 2007, 19:02
iemand nog een idee? ik heb trouwens onderaan mijn pagina een advertentie/banner gezet op de manier zoals beschreven in een ander topic en dat ging de eerste paar keer laden goed maar op een of andere manier verdween ie ineens en heb em dus maar weer weggehaald. hoe kan het dat ie verdwijnt na een paar keer goed geladen te zijn?
maar over die banners... hoe krijg ik ze tussen de onderwerpen in? op de plaatsen zoals
"op zoek" en "egypte algemeen" op mijn site
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 29 nov 2007, 22:46
anybody

-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 06 dec 2007, 17:34
toch nog even dit ow aanhalen want dit moet toch te doen zijn denk ik

even dit forum als voorbeeld. ik zou dan een banner willen hebben op het forumoverzicht tussen phpbb2.0 en phpbb3.0 waar nu dus dat dunne witte lijntje staat. iemand enig idee hoe ik daar een banner kan zetten

-
BetaDevil
Bericht
door BetaDevil » 06 dec 2007, 17:41
Het kan heel makkelijk onder elke catogorie, maar niet onder 1 daarvoor zijn wat geavanceerdere aanpassingen voor nodig.
-
mauser
-
Contacteer:
Bericht
door mauser » 06 dec 2007, 19:56
ok, en onder elke cat dan dezelfde bedoel je? als dat zo is dan heeft het geen zin natuurlijk. ik wil namelijk verschillende banners hebben dan. bijv onder de ene een banner van het ene reisbureau en onder de andere cat weer eentje van een andere maatschappij enz. met bijv ook een bank met reisverzekeringen e.d.
-
frankiexl
Bericht
door frankiexl » 19 dec 2007, 18:28
woot ik probeeer dit ook te doen maar ik krijg et er maar nie in. ik heb het in me overall header en het verschijnt maar nie op me forum :O