Ik zag net op een site, dat er bij bepaalde rangen een icoon (een kroon) achter het gebruikersnaam staat bij de wie is online sectie, als ze een bericht posten staat het ook bij hun naam, en in hun profiel.
Weet iemand met welke MOD dit kan?
Alvast bedankt!
[opgelost] ik zoek Icoon achter naam bij bepaalde rangen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Welke MOD? Icoon achter naam bij bepaalde rangen
Heb je een voorbeeld waar je het gezien hebt? Want het kan eigenlijk vanalles zijn wat je bedoelt 

never mind, ik heb hem zojuist gevonden op phpbb.com na het doorzoeken van alle mods,brandsrus schreef:Heb je een voorbeeld waar je het gezien hebt? Want het kan eigenlijk vanalles zijn wat je bedoelt
ter informatie: User Stars; Admins can give any user a 'star'.
The star is an image that will show next to their username in viewtopic and profiles.
This star can be used as a reward system - good users get a star. Or for marking donators to your site.
maar toch bedankt

OkFaRaaZ schreef:never mind, ik heb hem zojuist gevonden op phpbb.com na het doorzoeken van alle mods,brandsrus schreef:Heb je een voorbeeld waar je het gezien hebt? Want het kan eigenlijk vanalles zijn wat je bedoelt
ter informatie: User Stars; Admins can give any user a 'star'.
The star is an image that will show next to their username in viewtopic and profiles.
This star can be used as a reward system - good users get a star. Or for marking donators to your site.
maar toch bedankt