De tijd op het forum loopt 40 min achter

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DaannO
Contacteer:

De tijd op het forum loopt 40 min achter

Bericht door DaannO » 03 aug 2007, 11:54

• Adres van je forum: http://allaboutphones.nl
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? gelijk
    phpBB versie: 3.0.RC3

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Van alles, maar daardoor komt het niet
    Wat is het probleem?
De tijd op het forum loopt 40 minuten achter op de echte tijd. Aan de server ligt het niet omdat die vannacht nog gesynced is. Iemand enig idee waar je dit handmatig kunt aanpassen. Zomertijd is ingesteld. :)
..
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl

Stef

Re: De tijd op het forum loopt 40 min achter

Bericht door Stef » 04 aug 2007, 16:57

Eh, als de minuten niet kloppen, ligt dat toch echt aan de server, phpBB haalt de tijd namelijk van de server.

DaannO
Contacteer:

Re: De tijd op het forum loopt 40 min achter

Bericht door DaannO » 04 aug 2007, 17:03

Bedankt, het is opgelost.
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl

Gesloten