Parse error: parse error, unexpected T_STRING

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Centrum

Parse error: parse error, unexpected T_STRING

Bericht door Centrum » 17 jul 2007, 22:53

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen op het Beheerderspaneel:

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/weekendsail.nl/public_html/forum/language/lang_dutch/lang_admin.php on line 775

De nieuw toegevoegde MOD-code in lang_admin.php is:
-----------------------------------------------------------------
//
// Admin Email notification on New Registration MOD
//
$lang['Enable_notify_admin_new_reg_title'] = 'Admin-waarschuwing voor nieuwe registratie';
$lang['Enable_notify_admin_new_reg'] = 'Maak Admin-notificatie mogelijk';
$lang['Enable_notify_admin_new_reg_explain'] = 'Maak Admin-notificatie mogelijk bij een nieuwe registratie';
$lang['Enable_notify_admin_new_reg_userid'] = 'Admin UserId(s)';
$lang['Enable_notify_admin_new_reg_userid_explain'] = 'Voer de UserId(s) in van de persoon/personen, die de notificatie ontvangt/ontvangen. <br />Voor meerdere ID's: vul elke UserId in op een aparte regel.';
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik kan geen fout ontdekken in de code. Als ik het bestand zonder de toegevoegde MOD-code weer terugzet, dan kom ik weer normaal in het Beheerderspaneel terecht.

Wie kan mij zeggen, wat er fout gaat?

Derky
Contacteer:

Re: Parse error: parse error, unexpected T_STRING

Bericht door Derky » 18 jul 2007, 09:51

Centrum schreef:Ik krijg een foutmelding bij het inloggen op het Beheerderspaneel:

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/weekendsail.nl/public_html/forum/language/lang_dutch/lang_admin.php on line 775

Wie kan mij zeggen, wat er fout gaat?
Zoek:

Code: Selecteer alles

$lang['Enable_notify_admin_new_reg_userid_explain'] = 'Voer de UserId(s) in van de persoon/personen, die de notificatie ontvangt/ontvangen. <br />Voor meerdere ID's: vul elke UserId in op een aparte regel.';
Vervang met:

Code: Selecteer alles

$lang['Enable_notify_admin_new_reg_userid_explain'] = 'Voer de UserId(s) in van de persoon/personen, die de notificatie ontvangt/ontvangen. <br />Voor meerdere ID\'s: vul elke UserId in op een aparte regel.';
Je moet ' in een php bestand escapen met een \ ervoor. :)

Centrum

Re: Parse error: parse error, unexpected T_STRING

Bericht door Centrum » 18 jul 2007, 11:19

Hartelijk dank voor de correctie. Ik hoop het vandaag hierdoor werkend te krijgen en zal dan uiteraard dit melden in deze topic! Nogmaals: bedankt! :D :D

Aanvulling: Het werkt nu als een speer! Grandioos! :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten