(Stef heeft in zijn Aanbieding op het Prikbord staan dat hij degene met de langste WC is, maar het staat niet naast zijn bericht
Wiki Coolness = gone?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Wiki Coolness = gone?
Waar zijn de Wiki Coolness gebleven?? ik ben ze sinds RC #3..
(Stef heeft in zijn Aanbieding op het Prikbord staan dat hij degene met de langste WC is, maar het staat niet naast zijn bericht
)
Voormalig Support Teamlid
Re: Wiki Coolness = gone?
*kucht
----------------->
Verklaring: Prikbord is een ander thema, daar is de wiki coolness niet op aangebracht en zal ook niet gebeuren.
----------------->
Verklaring: Prikbord is een ander thema, daar is de wiki coolness niet op aangebracht en zal ook niet gebeuren.
Waarom alles sluiten? Gewoon doorspammen met die handel, berichten gaan toch niet omhoog 
Volgens mij mocht je niet meer spammen...BetaDevil schreef:Waarom alles sluiten? Gewoon doorspammen met die handel, berichten gaan toch niet omhoog
Ik wel?? of heb ik het nooit gemogen?paul schreef:Volgens mij mocht je niet meer spammen...BetaDevil schreef:Waarom alles sluiten? Gewoon doorspammen met die handel, berichten gaan toch niet omhoog
As far I know was het oude AC ooit gesloten omdat een aantal er enkel maar in spamde.10th_user schreef:Ik wel?? of heb ik het nooit gemogen?paul schreef:Volgens mij mocht je niet meer spammen...BetaDevil schreef:Waarom alles sluiten? Gewoon doorspammen met die handel, berichten gaan toch niet omhoog
As for as I know hebben we nu een spamtopic die misbruikt mag worden en staat er verder hierboven wat de regels voor dit forum zijn.
Dat weet ik dus niet, en heb geen tijd (HelaasStef schreef:As for as I know hebben we nu een spamtopic die misbruikt mag worden en staat er verder hierboven wat de regels voor dit forum zijn.
As far as I know staan er op de testforums.. om het netjes te zeggen: erotische link's..Stef schreef:As for as I know hebben we nu een spamtopic die misbruikt mag worden en staat er verder hierboven wat de regels voor dit forum zijn.
Waar is het spamtopic?