- Wat is het probleem? ik wil eenpersoon die Moderator wordt een kleur geven in zijn naam
Zelf als beheerder is dat standaard donker rood
Kleur geven Moderator
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Kleur geven Moderator
Re: Kleur geven Moderator
Groepenbeheer, je zet iemand in de groep, geeft de groep en bepaalde kleur en voila!
(of denk ik weer in phpBB2??)

Voormalig Support Teamlid
ik probeer het gewoon .....tot later
heb alleen nu de groep te pakken maar niet de persoon die ik een kleur wil geven
verander daar wel de groepskleur....maar niet de kleur van de betreffende persoon
verander daar wel de groepskleur....maar niet de kleur van de betreffende persoon
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Je kán een beetje gaan puzzelen met het maken van een nieuwe groep, en daar de betreffende kleur van erbij zetten.
Lucas schreef:Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Je kán een beetje gaan puzzelen met het maken van een nieuwe groep, en daar de betreffende kleur van erbij zetten.
wel vreemd ...is dus eigenlijk een klein foutje ?
Maar zal dat laatste even uitproberen ....dacht ik zelf ook reeds aan
Sorry, sorry...ik las de zin verkeerd.
Je moet kijken of de desbetreffende gebruiker in de groep zit, en of dat ook zijn standaardgroep is.
Als ik als voorbeeld Jan Marques mag nemen(op phpBB.nl), die zit zowel in Moderatorsgroep als in de Supportgroep. Zijn standaardgroep is alleen die van de moderators, dus ziet iedereen hem als een moderator i.p.v een supporter ^^"
Je moet kijken of de desbetreffende gebruiker in de groep zit, en of dat ook zijn standaardgroep is.
Als ik als voorbeeld Jan Marques mag nemen(op phpBB.nl), die zit zowel in Moderatorsgroep als in de Supportgroep. Zijn standaardgroep is alleen die van de moderators, dus ziet iedereen hem als een moderator i.p.v een supporter ^^"
wil niet helmaal lukken ?
zijn die toepssingen wel oké? bedoel voor 2.022 en niet voor 3.0??
zijn die toepssingen wel oké? bedoel voor 2.022 en niet voor 3.0??
"bedoel voor 2.022 en niet voor 3.0"
Euh.. waarom staat dit dan in 3.0 Support?
Euh.. waarom staat dit dan in 3.0 Support?
Voormalig Support Teamlid
Hoe bedoel je?
Ga naar Gebruikerspermissies(onder Permissies en groepen) en tik de naam van het desbetreffende lid in. Dan krijg je een algemene lijst voor je, met rechtsbovenin een stuk waar staat: "Selecteer forum"
Zoek daar de groepen op van de gebruiker, en maak van dat lid de groep Moderator/Beheerder/whatever standaard.
Dit gaat over phpBB 3.0 RC1 en RC2. Mocht het over 2.0 gaan, verplaats ik dit topic wel even.
Ga naar Gebruikerspermissies(onder Permissies en groepen) en tik de naam van het desbetreffende lid in. Dan krijg je een algemene lijst voor je, met rechtsbovenin een stuk waar staat: "Selecteer forum"
Zoek daar de groepen op van de gebruiker, en maak van dat lid de groep Moderator/Beheerder/whatever standaard.
Dit gaat over phpBB 3.0 RC1 en RC2. Mocht het over 2.0 gaan, verplaats ik dit topic wel even.
- MoonCatcher
Het klopt inderdaad dat de persoon de kleur van de groep aanneemt als je de naam toevoegd en de groep als standaardgroep voor dat persoon aanvinkt.
~ In a mad world, only the mad are sane ~
Inderdaad na een speurtocht en een paar dingetjes proberen ....en ja hoor de kleur is er
He Jongens allemaal weer bedankt
Babbler
He Jongens allemaal weer bedankt
Babbler
Graag gedaan ^^
Veel succes en veel plezier nog verder met je forum
Veel succes en veel plezier nog verder met je forum