Ik heb de show moderator actions mod geinstalleerd maar deze mod houd hellaas niet bij als een mod iets verwijderd wie dat heeft gedaan bestaat hier een mod voor..?
heb al een mod geinstalleerd dat alles naar topic prullenbak word verplaatst nu zou ik alleen nog graag zien wie dit heeft gedaan..:$
zien wie topics verwijderd in een log
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: zien wie topics verwijderd in een log
Welke MOD heb je geïnstalleerd? Je geeft heel erg weinig informatie, moeten we hier een antwoord van maken?
Vul even de Support Template in, die is er niet voor niks!
Vul even de Support Template in, die is er niet voor niks!

ik heb deze mod geinstalleerd Move Message This Mod displays a Message, when a Topic are moved, splitted, locked or unlocked.
en dan heb ik ook een mod erop staan die berichten niet defenitief verwijderd maar ze in een topic prullenbak plaatst
en wat ik eigenlijk wil is dat als iemand een topic verwijderd (admin/mod) dat ik dan in adminpanneel in een soort log kan zien wie wat verwijderd heeft zodat ik diegene indien het fout is erop aan kan spreken omdat er nu steeds berichten in prullenbak staan die er niet in thuis horen mijn vraag is bestaat er zoon mod..??
Dacht namelijk dat het in phpbb3 wel zat..:$
en dan heb ik ook een mod erop staan die berichten niet defenitief verwijderd maar ze in een topic prullenbak plaatst
en wat ik eigenlijk wil is dat als iemand een topic verwijderd (admin/mod) dat ik dan in adminpanneel in een soort log kan zien wie wat verwijderd heeft zodat ik diegene indien het fout is erop aan kan spreken omdat er nu steeds berichten in prullenbak staan die er niet in thuis horen mijn vraag is bestaat er zoon mod..??
Dacht namelijk dat het in phpbb3 wel zat..:$
- marian0810
- Contacteer:
Heb je deze addon ook? http://www.phpbbhacks.com/download/3645
Ben zelf namelijk ook wel benieuwd of dat er in zit
Ben zelf namelijk ook wel benieuwd of dat er in zit

yep dat zijn de 2 mods die ik heb maar daar zit niet bij dat ik kan zien wie wat verwijderd heeft..:$
niemand..??