Ik heb niks aangepast, maar op de een of andere manier zag ik nog maar een half forum.
forums zijn wel te bereiken als ik de f= handmatig in de adresbalk intyp, maar ze weergeven niet op de index :S
dit gebeurde plots.
Ook al kijk ik bij permissies, en ik wijzig ze, dan zijn ze erna weer terug naar standaard....
Snap er niks van, brakke zooi!
Permissies worden niet opgeslagen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Permissies worden niet opgeslagen
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Re: Permissies worden niet opgeslagen
Bij het forum beheer -> wijzig -> Tonen op index (oid)
nee want nu heb ik de subforums eruit gehaald, en werkt alles wel goed.
wanneer ik een subforum maak, ongeacht waar, loopt de hele zooi vast, en staat alles door mekaar, en staat het halve forum er niet meer.
wanneer ik een subforum maak, ongeacht waar, loopt de hele zooi vast, en staat alles door mekaar, en staat het halve forum er niet meer.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Heb je hier voorbeelden, screenshots of een linkje naar? Wij kunnen zo ook niet zien, waar het aan ligt! Ik heb, na jouw uitleg, niet echt een duidelijk beeld van wat er nou eigenlijk gebeurt, of moet ik het gokken?lifeguard schreef:nee want nu heb ik de subforums eruit gehaald, en werkt alles wel goed.