Nieuwe aanmeldingen sluiten

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
noudvanderveer

Nieuwe aanmeldingen sluiten

Bericht door noudvanderveer » 14 apr 2007, 11:07

L.S.

Wij gebruiken met een groep het phpbb-forum. De laatste tijd hebben we vrij veel last van spammers. Ik heb inmiddels de optie geactiveerd waardoor ik eerst de aanvragen van nieuwe gebruikers moet goedkeuren. Omdat al onze vrienden reeds aangemeld zijn vroeg ik met af of ik heel het forum niet kan sluiten voor nieuwe gebruikers. Dus we zijn nu met 20 gebruikers en dat mag zo blijven. Heeft er iemand een oplossing?

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 14 apr 2007, 11:39

Je hebt last van spambots, de beste methode daar tegen is enkel mods installeren : http://wiki.phpbb.nl/Modificaties_tegen_spambots ik raad aan, unique hash, die houd alles tegen. Dan hou je natuurlijk de registratie open voor mogelijk nieuwe vrienden, als je echt vast beraden bent dat er niemand meer mag/moet bijkomen, kun je dat ook afsluiten. Maar dat is geen must. ik hoor wel wat je wil.

grt svenn

noudvanderveer

Bericht door noudvanderveer » 14 apr 2007, 14:44

Hoi Svenn,

Bedankt voor jouw reactie. Ik zit niet heel erg diep in de materie en er komen absoluut geen leden meer bij. Vandaar dat ik het forum echt wil sluiten. Kun je me wellicht vertellen hoe ?

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 14 apr 2007, 15:21

dit zou het moeten doen.

open
profile.php

find

Code: Selecteer alles

else if ( $mode == 'editprofile' || $mode == 'register' )
replace with

Code: Selecteer alles

else if ( $mode == 'editprofile' )

Gesloten