Ik ben nog nieuw hier op het forum .. mijn naam is dus Monica en ik heb vorige week een forumpie opgestart en nu wil ik eigenlijk de naam van de link veranderen ...
Maar als ik kijk in het beheerderpaneel dan kan ik natuurlijk links bij domeinnamen een eigen naam kiezen.... en ik zou dit graag willen doen zoals het hieronder staat beschreven
Maar als ik de link aanklik dan gebeurt er dus niksRegistreer uw eigen domeinnaam; €12,00 p/j
IVX Networks Nederland (http://www.ivx.nl) bied alle Messageboard beheerders 60% korting op een .NL / .BE domeinnaam wanneer deze via het Administratie Paneel besteld wordt. U betaald voor het registreren en/of verhuizen van een .NL / .BE domeinnaam geen 29,00 maar slechts 12,00 per jaar! De gekozen domeinnaam wordt, via IVX Networks Nederland, op uw eigen naam geregistreerd. Alles met betrekking tot deze registratie geschied via IVX Networks Nederland (incl. de betaling voor het domeinnaam).
De 60% korting geldt overigens ook voor het verhuizen van uw eigen, reeds bestaande, domeinnamen.
Ook is het mogelijk om domeinnamen te registreren voor algemeen gebruik, voor bijvoorbeeld uw eigen website

Doe ik dan wat fout of moet ik dit via dit forum aanvragen ?
Ik heb al lopen zoeken via de zoek functie maar hier kwam ik echt niet uit... sorry
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Gr Mo